کد خبر: ۸۷۷۲
رییس تبلیغات اسلامی قشم خبر داد؛

راه‌اندازی ۲۰ موکب «مهدی یاور» در محلات قشم/مهدی یاوران نمونه تجلیل می‌شوند

همزمان با فرارسیدن میلاد مهدی موعود (عج)، ۲۰ موکب مهدی یاور در محلات شهرستان قشم راه‌اندازی می‌شود.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام احمد غلامی رییس‌ تبلیغات اسلامی قشم ، با بیان اینکه در مسئله مهدویت دو موضوع مطرح است گفت: موضوع اول شناخت امام زمان(عج) و موضوع دوم شناخت نسبت به اهداف و آرمان های ایشان است.

 

 وی افزود: این هدف بسیار مهم است که ما آرمان ها، ایده ها و اهداف امام عصر(عج) را بشناسیم و جهت پیاده سازی آن در جامعه تلاش کنیم.

 

 رییس تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: این امر طبیعی است که ظهور حضرت مهدی(عج) در راستای تشکیل حکومت دینی، گسترش عدل و داد، آشنا کردن مردم با خدا و رساندن آنان به کمال است.

 

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه مهمترین وظیه مردم و مسئولان طی کردن این مسیر است افزود: کسانی که دم از امام عصر (عج) می زنند باید به این مساله باور داشته باشند و در جهت اهداف و آرمان های ایشان گام بردارند.

 

وی با اعلام این خبر که همزمان با فرارسیدن میلاد مهدی موعود (عج) ، ۲۰ موکب با رویکرد «مهدی یاور» در محلات شهرستان قشم راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: اقلام مورد نیاز جهت راه‌اندازی این مواکب با همکاری تبلیغات اسلامی قشم و شهرداری این شهر تهیه شده است که به پذیرایی از عاشقان مهدی موعود (عج)، تبلیغ چهره به چهره، جهاد تبیین و ... می پردازند.

 

رییس تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: برنامه دیگری که برای نیمه شعبان درنظر گرفته شده ، معرفی و تجلیل از بهترین مهدی یاور در قالب مسابقه است بدین صورت که از بین محلات آذین شده در شب نیمه شعبان، ۱۰ محله و همچنین موکب برتر را انتخاب و جوایز اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار