کد خبر: ۸۷۷۳
اثر پرمخاطب حوزه هنری؛

«لوپتو» ۲۰ میلیاردی شد + تیزر جديد

همزمان با ۲۰ میلیاردی شدن انیمیشن «لوپتو»، تیزر جدید این انیمیشن سینمایی منتشر شد اين درحالي است كه اكران اين انيميشن در ايام سال نو هم ادامه خواهد داشت.
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

«لوپتو» ۲۰ میلیاردی شد + تیزرگزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها توانست از فروش ۲۰ میلیارد تومان عبور کند.

«لوپتو» تاکنون در گیشه سینماها با جذب ۷۸۵ هزار مخاطب توانسته به فروش  ۲۰ میلیارد تومانی دست یابد. همچنین این فیلم در اکران سیار با جذب ۱۶۰ هزار مخاطب در ۱۳۸۳ اکران به فروش یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافته است.

انیمیشن سینمایی «لوپتو» که اکران آن در سینماهای سراسر کشور از ۱۱ آبان ماه آغاز شده است در مجموع اکران سینمایی و سیار با جذب ۹۴۵ هزار مخاطب‌ توانسته تاکنون عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم کودک سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص دهد. اکران این فیلم در نوروز سال ۱۴۰۲ نیز در سینماهای سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

تیزر جدید «لوپتو» توسط میثم میرزایی در آژانس تبلیغاتی سوره ساخته شده است. انیمیشن شاد و موزیکال «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که توسط دفتر پخش بهمن سبز اکران می‌شود.

تعداد بازدید : 87
ارسال نظر