کد خبر: ۸۷۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد:

لزوم نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی در جامعه

حجت‌الاسلام رازیانی با تاکید بر لزوم نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی در جامعه اعلام کرد: نکات امیدآفرین باید در عین پذیرش اشکالات، بخوبی دیده شود و ترویج یابد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست شورای مدیران استان با تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های ادارات استان در راستای اجرای برنامه‌های نیمه شعبان قابل تقدیر است اما برنامه‌های مناسبتی یکی از کارهای ما است و کار تبلیغات اسلامی صرفا کار مناسبتی نیست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیات فصل بندگی و ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محله همدل، مردم ما، نشر خوبی‌ها، عملیات قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: باید در عملیات ماه رمضان برنامه‌ها را محله محور کنیم و در بخش «مردم ماه» افرادی که یک ویژگی خاص دارند باید معرفی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی در جامعه اعلام کرد: نکات امیدآفرین باید در عین پذیرش اشکالات، بخوبی دیده شود و ترویج یابد. حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مشارکت‌ها تاکید کرده است و فرموده‌اند « به هم‌افزایی‌ها براساس اشتراکات نیاز داریم» بنابراین مشارکت دستگاهها در اجرای فعالیت‌ها لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر نیاز به ایجاد شور و نشاط در جامعه بیان کرد: روسا و همکاران استان باید فکرها را متمرکز و همت‌ها را جمع کنید تا برای قربان تا غدیر، مراسم‌های ویژه در همه شهرستان‌ها که ایجاد شور و نشاط کنند، برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به توسعه فعالیت‌های حوزه رسانه در استان اضافه کرد: کمیته رسانه با مسئول رسانه، مسئول روابط عمومی و مسئول خبرگزاری مهر در استان شکل خواهد گرفت که در دو بخش انتظارات و توقعات ستاد و انتظارات استان فعالیت خواهند کرد.

در این نشست گزارشی در خصوص فصل بندگی، عملیات قرآنی، وضعیت حوزه رصد اداره‌کل، برنامه و بودجه و حوزه رسانه اعلام شد.

در ادامه ناصر معماری به عنوان دبیر شبکه تشکل‌های دینی، جواد عبدالله‌زاده بعنوان مسئول رسانه و الهام دهقانی بعنوان مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار