کد خبر: ۸۷۸۳

نمایشگاه «وضعیت» افتتاح شد

آیین افتتاحیه نمایشگاه «وضعیت» که شامل پوسترهای ابوالفضل خسروی است، امروز ۱۴ اسفند ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد.
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نمایشگاه پوسترهای ابوالفضل خسروی با عنوان «وضعیت» با حضور علی فروزانفر، مدیر هنری حوزه هنری و هنرمندانی چون حسین آقامیری، کیومرث قورچیان، سید حمید شریفی آل هاشم، حسین حبیبی، حسین عصمتی، امیر مقدم، حسین غلامی، صابر شیخ رضایی، علی پتگر، محمد زرویی، صفا امیرمقدم، حشمت الله نوروزی و منصوره عالیخانی افتتاح شد.

ابوالفضل خسروی درباره نمایشگاه «وضعیت» گفت: جهانی که در آن زندگی می‌کنیم شامل حوزه‌های متفاوتی چون سیاست، اقتصاد است و نمایشگاه «وضعیت» از جهانی صحبت می‌کند که پر از بحران است.

وی ادامه داد: بحران‌هایی که به آن پرداخته‌ام از بحران فکری گرفته تا بحران عاطفی و جنگ را که این روزها در جهان تاثیرگذار شده، در بر می‌گیرد.

خسروی تاکید کرد: من در این نمایشگاه، نگاهم وجود بحران‌هایی بوده که فکر کردم از آن‌ها می‌توانم در جهت پرسشگری از مخاطب استفاده کنم.

این هنرمند درباره آثاری که در نمایشگاه «وضعیت» به نمایش گذاشته شده‌اند بیان کرد: حدود ۴۰ اثر در این نمایشگاه روی دیوار رفته که حاصل دغدغه ذهنی و کار طی دوساله بوده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در راستای برگزاری نمایشگاه وجود دارد، مهمترین نکته را روی دیوار رفتن آثار و مورد نقد و ارزیابی قرار گرفتن پوسترهایش از سوی بازدیدکنندگان دانست.

خسروی بازدید مخاطبان جوان از نمایشگاهش را از خوش اقبالی خود دانست و افزود: اینکه آثارم روی دیوار رفته و قشر جوان آن را می‌بیند و مورد تحلیل قرار می‌دهد بسیار خوب است.

این هنرمند اظهار کرد: آنچه ما در این مملکت می‌خواهیم این است که جوانی که رسانه‌ها می‌توانند ذهنش را تحت تاثیر و حتی تخریب قرار دهند، پای کار هنری بایستد و آن را قضاوت کند. بر همین اساس اینکه ما توانسته‌ایم جوان ایرانی را پای حرف، بیان و ایده هنری بکشانیم از هر چیزی مهمتر است.

نمایشگاه «وضعیت» از ۱۵ تا ۲۸ اسفندماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، میزبان بازدیدکنندگان است. 

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار