کد خبر: ۸۷۹۰

تجلیل از فعالان اعکتاف شهرستان‌ها

مراسم تجلیل از فعالان اعکتاف شهرستان‌های استان زنجان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

به گزارش روابز عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام احمدی دراین مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) گفت : سنت حسنه اعتکاف در سالهای اخیر مورد استقبال نوجوانان و جوانان ومتدینین واقع شده است . اگر به سالهای قبل نگاهی داشته باشیم در برخی از شهرستانها تعداد معدودی از افراد شرکت در این مراسم شرکت می کردند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه این اولین اعتکاف عمومی بعد از همگیری کرونا بود،گفت : حضور آحاد مردم در این مراسم معنوی بعد از دوسال وقفه بسیار چشمگیر بوده و  این حضور گسترده امسال مردم به خصوص دانش آموزان به برکت تلاشهای خستگی ناپذیر فعالان اعکتاف و شما خادمین مردم صورت گرفته است .

 احمدی درباره اهمیت برگزاری و حضور در اعتکاف خاطر نشان کرد :مراسم اعتکاف مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و  به گفته مقام معظم رهبری یکی از معیارهای ارزیابی دین داری مردم اعتکاف و شب های قدر و مراسم مذهبی می باشد که مردم با حضور میدانی خود در برگزاری این مراسم با روشهای مختلف هزینه می کنند تا شعائر دین در جامعه گسترش پیدا کند .

وی با تأکید بر برنامه ریزی برای مراسم اعتکاف شبهای قدر در ماه مبارک رمضان افزود : ماه مبارک رمضان ماه نزدیکی قلبها به خداوند متعال است و باید بهترین و بیشترین بهره را از این ماه عزیز ببریم و به همین منظور برای حضور هر چه بهتر و بیشتر مردم در این مراسم برنامه ریزی ویژه صورت گیرد تا بتوانیم حضور معنوی مردم به خصوص دانش آموزان در این مراسم را فراهم آوریم .

گفتنی است، در پایان در این مراسم از فعالان اعکتاف شهرستانها تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار