کد خبر: ۸۷۹۷
فرمانده سپاه امام صادق (علیه‌السلام) بوشهر:

سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی در حال مبارزه است

به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر و در آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه امام صادق (علیه‌السلام) از جمعی از بانوان سپاه امام صادق (علیه‌السلام) تجلیل به عمل آمد.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن دیدار با سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (علیه‌السلام) بوشهر از جمعی از بانوان این مجموعه تجلیل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی مصداقی برای پاسداری از تراث حقه‌ای است که سال‌ها دست به دست می‌شد.

حجت‌الاسلام قادری افزود: پیروزی انقلاب مصداقی برای تحقق اهداف بلندی است در معارف اسلامی ریشه داشتند و با زعامت رهبر معظم انقلاب به سمت تمدن اسلامی حرکت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  ولایت اجتماعی را به عنوان یکی از جلوه های بارز فرهنگ شیعی عنوان کرد که باعث می‌شود همه مومنین و مؤمنات در قبال همدیگر دغدغه‌مند شده و در فکر رفع مشکلات همدیگر بیاییند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان و سرکار خانم پیامی، مسئول این ستاد اظهار داشت: این ستاد نقش مهمی در پیشرفت و به میدان آوردن بانوان و نقش‌آفرینی آنان متناسب با شأن شان در جامعه ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: از برنامه‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان تجلیل از اقشار مختلف و به ویژه بانوان فعال در مجموعه‌های مختلف و در مناسبت‌های مختلف است که برنامه امروز به همت این ستاد و در راستای تقدیر از بانوان مجموعه سپاه امام صادق (علیه‌السلام) به مناسبت نیمه شعبان و همچنین اعیاد شعبانیه و روز پاسدار است و تلاش شد از جمعی از بانوانی که از عناصر کارآمد و موثر هستند و نقش‌آفرینی می‌کنند به عمل آید.

در بخش دیگری از این مراسم، فرمانده سپاه امام صادق (علیه‌السلام) بوشهر ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی از روز اول انقلاب در جنگ فرهنگی هستند چون ایدئولوژی و فلسفه انقلاب ما فرهنگی بود.

رزمجو بیان اضافه کرد: از روز اول خاک دشمن با ما خاکریز فرهنگی در حال جنگیدن بوده و بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران هم به صورت شبانه‌روزی درگیر مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم که 16 اسفند در فرماندهی سپاه بوشهر برگزار شد، از جمعی از بانوان مجموعه سپاه امام صادق (علیه‌السلام) تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار