کد خبر: ۸۸۳۳
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

۱۰ هزار راوی، خوبی‌های ۲۰ هزار محله کشور را روایت می‌کنند+ فيلم

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه قرآن ضمن تشریح اهم برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری گفت: ۱۰ هزار راوی خوبی‌های ۲۰ هزار محله کشور را روایت می‌کنند.
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه قرآن، اهم برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

حجت الاسلام حریزاوی، ضمن قدردانی از حضور مردم مؤمن در اجتماع سه میلیونی مسجد جمکران و راهپیمایی عظیم در این روز، از تاکید سازمان تبلیغات اسلامی برساماندهی «محله محور» و توجه به نقش محوری هیئات مذهبی در برنامه‌های محله خبر داد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه توجه به موضوع محله به عنوان یک فعالیت گسترده پایدار، می‌تواند درروزهای انقلاب، جلوه‌های زیبا و مختلفی را به منصه ظهور برساند گفت: نقش آفرینی مردم در «مهرواره محله همدل» امر مهمی است چرا که در این برنامه، مردم می‌توانند روایتگر خوبی‌ها باشند.

به گفته وی در مهرواره محله همدل ، از ۲۰ هزار محله ، شاهد یک میلیون روایت از سوی ۱۰ هزار راوی خواهیم بود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از آغاز «دهه غبار روبی و تکریم مساجد» در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: مردم همان گونه که درایام نوروز، خانه تکانی می‌کنند باید به خانه تکانی خانه خدا (مساجد ) هم توجه داشته باشند و این اماکن مقدس را برای مهمانی ماه خدا آماده سازند.

وی در این گفتگوی تلویزیونی، بر اقامه نماز سه وعده در مساجد کشور تاکید کرد و اجرای جزء خوانی در مساجد و احیای جلسه تفسیر را نیز از برنامه‌های دیگر سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جدید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران این سازمان به دو رکن «تولید فکر و تربیت نیرو» تاکید داشتند و نگاه ما در سال جدید ، توجه ویژه‌ به این فرمایشات خواهد بود.

تعداد بازدید : 11
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار