کد خبر: ۸۸۳۸

«نهضت»، نماهنگ «صبح خورشید» را منتشر كرد+ نماهنگ

مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت»، در جدیدترین اثر خود با انتشار نماهنگ «صبح خورشید»، حال و هوای منتظران ظهور حضرت بقية الله الاعظم را به تصویر کشید.
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت» یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که به عنوان «مرکز رسانه‌ای» این نهاد، مسئولیت تولیدات هنری، رسانه‌ای و تلویزیونی را برعهده دارد.

از ماموریت‌های این مرکز می‌توان به توسعه مخاطبین و جریان سازی محتوایی با تولیدات تلویزیونی، داستانی، کوتاه، گرافیکی و سرود و همچنین رشد و تربیت استعداد‌های جوان در حوزه‌های مختلف هنری-رسانه‌ای اشاره کرد. این مرکز در جدیدترین اثر خود به مناسبت سالروز میلاد حضرت، ولی عصر (عج) با انتشار نماهنگ «صبح خورشید»، حال و روز منتظران ظهور حضرت را در شب نیمه شعبان به تصویر کشید.

حسین صیامی مدیر باشگاه سرود نهضت درمورد فعالیت‌های مرکز سرود این باشگاه گفت: باشگاه سرود نهضت تقریباً دو ماه است که مراحل مقدماتی تاسیس خود را طی کرده است. با توجه به ظرفیت‌های عظیم حوزه سرود، این باشگاه در نظر دارد در خصوص خدمت رسانی به گروه‌های سرود که صرفاً هم  مالی نیستند در بخش‌های آموزشی و رفاهی نیز این گروه‌ها را  مورد حمایت قرار دهد.

مدیر باشگاه سرود نهضت بابیان اینکه یکی از اهداف باشگاه سرود نهضت، پشتیبانی از گروه‌های سرود با استفاده از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است اذعان داشت: توجه به توانمندی‌ها و استعداد‌های موجود در شهرستان‌ها از موضوعاتی به‌شمار می‌رود که متاسفانه در سال‌های اخیر نسبت به آن کم توجهی‌های صورت گرفته لذا برای برون رفت از این وضعیت، برنامه‌ریزی‌های دقیق و فعالیت‌های مستمری توسط مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت»  انجام شده است. البته در همین چند وقت اثری به نام «یوسف زمان» با شعری از قاسم صرافان را در منطقه لارستان، توسط مرکز هنری-رسانه‌ای «نهضت»  تولید و مشخص شد که ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در استان‌ها و روستا‌های سراسر کشور در عرصه هنر و به‌ویژه حوزه سرود، وجود دارد.

صیامی، توجه به تولید آثاری شاد با مضامین فرهنگی دینی در حوزه خردسال و کودک و دوری از تولید آثاری است که عمدتاً روی محور غم تولید می‌شوند از رویکرد‌های باشگاه سرود نهضت برشمرد و بیان داشت: گرچه فراغ امام زمان (عج) دربرگیرنده غم و حزن و اندوه است، اما انتظار فرج رویکردی فرح بخش است که باید در آثار موسیقایی مورد توجه قرار گیرد با همین رویکرد این مرکز در جدیدترین اثر خود به مناسبت سالروز میلاد حضرت، ولی عصر (عج) با انتشار نماهنگ «صبح خورشید»، حال و روز منتظران ظهور حضرت را در شب نیمه شعبان به تصویر کشید همچنین به مناسبت میلاد امام  زمان (عج)، اثری به نام «جشن آقا» با اجرای سرودی توسط هنرمندان کودک از ورامین با حال و هوایی فرح بخش و شاد، تولید شد.

 

 

تعداد بازدید : 17
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار