کد خبر: ۸۸۶۱
از سوی مرکز هنری – رسانه‌ای «نهضت» تولید شد؛

برنامه «هم ارتفاع»؛ شلیک دقیق به آسیب ها + فیلم

برنامه «هم‌ ارتفاع»؛ جدید ترین برنامه گفتگو محور است که در گروه تلویزیون مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با حضور کارشناسان مختلف تولید شده است و نگاه دقیقی به آسیب های کشور دارد.
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

 

برنامه «هم ارتفاع»؛ شلیک دقیق به آسیب ها


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، مرکز هنری- رسانه‌ای «نهضت» یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که به عنوان «مرکز رسانه‌ای» این نهاد، مسئولیت تولیدات هنری، رسانه‌ای و تلویزیونی را برعهده دارد. از ماموریت‌های این مرکز می‌توان به توسعه مخاطبین و جریان سازی محتوایی با تولیدات تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه و داستانی، برنامه‌های گرافیکی، سرود و همچنین رشد و تربیت استعداد‌های جوان در حوزه‌های مختلف هنری- رسانه‌ای اشاره کرد.

برنامه «هم‌ارتفاع»؛ برنامه گفتگو محوری است که توسط گروه تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با حضور یک کارشناس و ۶ نوجوان مهمان تولید شده است. تاکنون پنج قسمت از این برنامه با حضور کارشناس‌های متخصص تولید شده است.

در نخستین برنامه «هم ارتفاع» که در چهار قسمت تولید شده ،  صادق شهبازی ، کارشناس حوزه اقتصاد به عنوان کارشناس حضور دارد و نگاهی دقیق به آسیب‌هایی که وابستگی اقتصادی در طول تاریخ بر سر کشور‌های جهان و بویژه ایران وارد کرده ، دارد.

دومین برنامه «هم ارتفاع» با حضور دکتر محمد صادق کوشکی تولید شده که در این برنامه چهار قسمتی ، دکتر کوشکی به رابطه ایران با آمریکا و روند تاریخی دخالت آمریکا در ایران و کشور‌های جهان می‌پردازد و از چرایی «آمریکا شیطان بزرگ» پرده بر می‌دارد.

برنامهٔ سوم «هم ارتفاع»هم با حضور سمیه سادات حسنی، وکیل پایه یک دادگستری و مادر سه فرزند ضبط و پخش شد. در این برنامه که در چهار قسمت تولید شده به موانع فرهنگی و قانونی حضور زنان در اجتماع اشاره می‌شود و به سؤالات مهمانان برنامه حول حقوق زنان در اجتماع و خانواده پاسخ داده می‌شود.

برنامه چهارم «هم ارتفاع» نیز ، با حضور دکتر مرتضی خمسه، رئیس امور تنظیم لوایح و تصویب نامه‌ها و دفاع از مصوبات تولید شده که این برنامه چهار قسمتی نیز به لزوم قانون مداری و روند تصویب قانون اساسی در ایران و راه‌های تغییر و اعتراض به قوانین می پردازد.

و پنجمین برنامه «هم ارتفاع» ، نگاهی دقیق به موضوع سیاست گذاری فرهنگی کشور درحوزه آموزش و پرورش، سینما و مسائل فرهنگی کشور با حضور دکتر حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی دارد.

تعداد بازدید : 20
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار