کد خبر: ۸۸۷۱

برگزاری جام رمضان هیئتی‌ها در شهریار

کارشناس اعزام مبلغین  شهرستان شهریار با اعلام برگزاری مسابقات معروف به جام رمضان (رشته فوتسال) در شهرستان شهریار اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از مساجد و هیئات مذهبی به میزبانی شهر باغستان در سالن شهید باکری و به مدت ۱۵ روز برگزار خواهد شد.
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

برگزاری جام رمضان هیئتی‌ها در شهریار

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «ناصر حیدری» کارشناس اعزام مبلغین شهرستان شهریار در خصوص برگزاری مسابقات جام رمضان در این شهرستان اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از مساجد و هیئات مذهبي به میزبانی شهر باغستان در سالن شهید باکری و به مدت ۱۵ روز برگزار خواهد شد.


وی در مورد نحوه برگزاری مسابقه افزود: در این مسابقات از داوران رسمی و عضو کمیته داوران هیئت فوتبال استان استفاده خواهد شد. مسابقات در بخش آقایان خواهد بود.

 

حیدری همچنین در خصوص برگزاری این مسابقات بیان کرد: این مسابقات از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و به مدت ۱۵ شب ادامه دارد، ساعت برگزاری این مسابقات از ساعت ۲۰ تا ساعت ۲۴ هر شب خواهد بود. در هر شب سه بازی انجام می‌‎شود.

 

وی تصریح کرد:در این مسابقات در روز عید سعید فطر به ترتیب به تیم اول ۱۵ میلیون تومان، تیم دوم ۱۰ ملیون تومان و تیم سوم ۵ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

 

حیدری در پایان اضافه کرد: مجری این دوره از مسابقات جام رمضان مساجد و هیئات شهرستان را هیئت مذهبی دلدادگان آقا علی اصغر(ع) نصیر آباد باغستان بر عهده دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار