کد خبر: ۸۹۰۱

آغاز به کار مهرواره محله «همدل» در سراسر کشور

مهرواره محله «همدل» پس از آیین رونمایی از پوستر و نشان توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده بسیج مستضعفین، امروز در سراسر کشور آغاز به کار کرد.
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

آغاز به کار مهرواره محله «همدل» در سراسر کشوربه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با آیین رونمایی از پوستر و نشان مهرواره و افتتاحیه محله «همدل» توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده بسیج مستضعفین این مهرواره امروز به صورت رسمی در همه استان‌های سراسر کشور آغاز به کار کرد.

آغاز مهرواره محله «همدل» در استان یزد

اولین نشست هم اندیشی «مهرواره همدل۲» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سپاه الغدیر استان یزد و تجلیل از برگزیدگان مهرواره بانور غفوری و یاوری برگزار شد.

افتتاحیه مهرواره محله «همدل» در قم

مراسم افتتاح مهرواره محله «همدل» با حضور جمعی از امامان مساجد، مبلغین، مسئولان هیأت‌های مذهبی، مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی و رسانه‌ای، شاعران و مداحان آئینی و کنشگران فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت و حجت‌الاسلام زند وکیلی مسئول راهبری محتوای تبلیغی اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی به بیان توضیحاتی پیرامون ضرورت و اهمیت اجرای این مهرواره و رویکرد محتوای تبلیغی ماه رمضان پرداختند.

مهرواره محله «همدل» در استان مرکزی

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پویش محله «همدل» رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله‌ها است.

سرهنگ پاسدار محسن خلجی در رزمایش «همدل»ی برای تحقق محله اسلامی و افتتاحیه مهرواره محله «همدل» اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های تحقق قرارگاه محله اسلامی فراهم کردن بستر حضور مردم و نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه است و این مهم به برکت انقلاب اسلامی انجام شده و باید در قالب قرارگاه محله اسلامی روز به روز تقویت شود.

افتتاحیه مهرواره محله «همدل» در تهران

حجت الاسلام سجاد رنجبری، مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، در ارتباط با برگزاری مهرواره محله «همدل» اظهار داشت: این مهرواره از ابتکارات سازمان تبلیغات اسلامی است که افتتاحیه دومین دوره آن ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ و با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده سازمان بسیج صورت گرفت. این مهرواره تا عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت و اوج این اتفاق خوب نیز در ماه رمضان ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی با اشاره به تفاوت دو مهرواره محله «همدل» یک و دو گفت: تفاوت محله «همدل» ۲ و یک در این است که هم‌افزایی بیشتری در محله «همدل» ۲ دیده می‌شود. حضور سازمان بسیج و کانون‌های فرهنگی مصداق بارز همکاری و هم‌افزایی سازمانی جهت رفع مشکلات و معضلات محلات کشور است.

آغاز معرواره محله «همدل» در آزادشهر

افتتاحیه مهرواره «محل «همدل»» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از کارشناسان قرآنی امروز، ۲۱ اسفندماه به صورت ویدئوکنفرانس در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه آزادشهر برگزار شد.

مهرواره محله «همدل» در خراسان جنوبی آغاز به کار کرد

حجت‌الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: افتتاح این مهرواره در خراسان جنوبی از امروز ۲۱ اسفندماه آغاز شد و در ماه رمضان به صورت میدانی انجام می‌شود.

سرهنگ مقدادی مسئول بسیج محلات و مساجد خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: برای تحقق جامعه اسلامی باید محله محور کار کرد. وی با تأکید بر اینکه محلات باید مسجد محور کار کنند، بیان کرد: در مساجد نیز امامان جماعت باید محور و رکن باشند.

مقدادی با بیان اینکه در این راستا بسیج مستضعفین ۵۰ هزار محله را هدف گذاری کرده تا تبدیل به محله اسلامی شود، افزود: در خراسان جنوبی در این راستا کار در ۱۱ محله آغاز و برای سال ۱۴۰۲ نیز ۷۴ محله دیگر در دستورکار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با این طرح مشکلات و مسائل محلات مختلف در بخش‌های متعدد شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

اجرای مهرواره «محله «همدل»» در ۱۰۰ محله استان قزوین

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین پیش از ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی استان قزوین در آستانه ماه مبارک رمضان اولویت‌هایی را با عنوان فصل بندگی برای این ماه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عملیات ما در این ماه مهرواره «محله «همدل»» است، افزود: این مهرواره در سه بخش هدف گذاری شده و کنشگران اصلی اجرای محله «همدل»، روحانیون و ائمه جماعات مساجد و امامان محله، هیئات مذهبی ما در سراسر استان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: هدف گذاری محله «همدل» تقویت و تحکیم پیوند‌های اجتماعی در محله است.

وی عنوان کرد: دشمن همواره تلاش دارد تا بین مردم و مجموعه‌های مردمی انقلابی اختلاف انداخته و پیوند‌های اجتماعی را خدشه دار کند، اما این مهرواره به دنبال تقویت پیوند‌های اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم است.

آغاز مهرواره محله «همدل» در خراسان شمالی

حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگویی اظهار کرد: برای رسیدن به جامعه اسلامی برنامه‌هایی لازم است. برای نهادینه کردن این رویکرد باید محله محور و منزل به منزل با محوریت مکانی با نام مسجد برنامه ریزی‌هایی صورت گیرد. وی تصریح کرد: فعال سازی کنشگران اجتماعی در محلات و روایت گری این رویداد اهداف مهرواره محله هم دل است.

برگزاری مهرواره محله «همدل» از «نیمه شعبان» تا «عید غدیر» در گلستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از نیمه شعبان تا عید غدیر مهرواره محله «همدل» در محلات گلستان با رویکرد تقویت پیوند‌های اجتماعی و ایجاد «همدل»ی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما از روز نیمه شعبان تا عید غدیر مهرواره محله «همدل» را در قامت تمامی محلات سراسر استان با رویکرد تقویت پیوند‌های اجتماعی، ایجاد «همدل»ی، ایجاد زیست جمعی مومنانه، اجتماع قلوب و ... برگزار می‌کنیم.

وی بیان کرد: در مهرواره محله «همدل» به دنبال تقویت رویکرد جهاد تبیین و روایت پیشرفت در قامت محلات هستیم و همچنین مردم ما نظام مسائل محله خود را احصاء کرده و با استفاده از ظرفیت حوزه‌های مردمی و همراهی و همگامی دستگاه‌های اجتماعی، این مسائل حل و در فضای رسانه‌ای و مجازی تکثیر شود.

دیلمی با بیان اینکه نشر خوبی‌ها، فضیلت‌ها و ارزش‌ها باعث تألیف قلوب می‌شود، ادامه داد: از روز نیمه شعبان این مهرواره را آغاز خواهیم کرد و از تمام ظرفیت تشکل‌های دینی، انقلابی و مراکز قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و ... استفاده خواهیم کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرکز فرماندهی این مهرواره در محلات، مساجد خواهند بود که شبکه تبلیغی مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت و ظرفیت‌های مهم و اساسی محلات در کنار هم جمع شده تا بتواند این رویکرد عظیم در راستای «همدل»ی مومنانه محقق کند.

آغاز به کار مهرواره محله «همدل» در سراسر کشور

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار