کد خبر: ۸۹۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد:

لزوم همکاری تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای پویائی برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز

حجت الاسلام حقانی بر لزوم همکاری‌های تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای پویائی برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز تاکید کرد.
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام  غلامحسین حقانی در دیدار با رسول جهانداری، رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: بی شک اگر فضای تعاملی و همکاری بین دستگاه‌ها و نهاد فرهنگی و اجتماعی برقرار باشد برنامه و طرح‌های خوبی در حوزه فرهنگی عملی خواهد شد و بحمدالله مجموعه فرهنگی در شهرداری بندرعباس تا کنون در سایه این تعامل بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کرده که شایسته قدردانی است.

 

حجت الاسلام حقانی یادآور شد: در برهه كنونی كه ايده و تفکر جوانان جهادی و انقلابی در حوزه فرهنگی شکل گرفته، هم افزايی فرهنگی ادارات از مهمترين عواملی است كه می تواند ضامن فرایند ترویج و توسعه فرهنگ ناب دینی و انقلابی نسل جوان باشد و این مهم دروازهايی را به سوي موفقيت و پيشرفت کشور مي گشايد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، به ضرورت پویائی برنامه های فرهنگی در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران تصریح کرد: شهرداري و سازمان فرهنگی شهرداری ها يكي از مهمترين دستگاه‌هایی هستند كه نقش بسزايي در فعاليت های ستاد نوروزي دارند از اين رو می بایست تمامي دستگاههای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی همکاری لازم براي اجراي پویائی برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز را داشته باشند.

 

وی تاكيد كرد: شهروندان و مسافران نوروزي شايسته بهترين خدمات هستند و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و شهرداري اين پتانسيل را دارد كه با تمام توان برنامه‌های فرهنگی نوروزي را به بهترين نحو ممكن اجرا كند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار