کد خبر: ۸۹۳۶
با حضور کادر و مبلغات حوزه علمیه حضرت معصومه (س) خرم دره؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی عملیات تبلیغی ماه مبارک رمضان

نشست هم‌اندیشی عملیات تبلیغی ماه مبارک رمضان «ویژه مبلغات» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در حوزه علمیه حضرت معصومه (س) خرم دره با حضور کادر و مبلغات برگزار شد.
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلبغات اسلامی، حجت الاسلام ملکی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در ارتباط با فصل بندگی گفت :  جهاد تبیین  محوری ترین فعالیت مبلغین و مبلغات در طول ماه مبارک رمضان خواهد بود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در ادامه افزود : ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای احیا و ساماندهی امور مساجد شهرستان است ایشان با اشاره به جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری که این فریضه را یک امر فوری تعریف کردند  بیان داشت: رهبر معظم انقلاب مسئله تبیین را به عنوان یک فریضه بیان کردند که لازم است برنامه ریزی مناسب برای اجرای این امر بکار گیریم.

ملکی با اشاره به مهرواره محله همدل گفت: کارگروه های مختلفی متشکل از قرآن، بانوان، رسانه و تشکل‌های دینی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همدل کردن مردم در حل مسائل محلات، فعالیت خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره با تأکید بر برگزاری جلسات خانگی تفسیر قرآن در ایام ماه رمضان ، تصریح کرد: امسال باید با ایجاد فضاسازی مناسب قبل از ماه رمضان از ظرفیت خواهران جهت حضور فعال در جلسات خانگی و محافل انس با قرآن استفاده کرده و مسائل مرتبط با محلات احصا شود و بتوانیم گامی در جهت رفع آن با استفاده از ظرفیت های موجود حل و فصل نماییم.

ارسال نظر