پویش پرچم افتخار ددر خراسان جنوبی:

توزیع یک‌هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست خبری برنامه‌های دهه مبارک فجر از توزیع یک‌هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در استان در راستای پویش پرچم افتخار خبر داد.
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست خبری با موضوع برنامه‌های کمیته‌های قرآنی و همچنین برنامه‌های کمیته هیات مذهبی و انجمن‌های اسلامی ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی بابیان اینکه باید در برابر اهداف شوم دشمنان، اقدام تهاجمی داشته باشیم و یکی از ابزاری که دسیسه‌های دشمنان را ملغی می‌کند، جهاد تبیین است، اظهار کرد: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی گرامی می‌داریم که شرایط خاص داخلی و بین‌المللی در کشور و جهان وجود دارد و امروز شاهدیم حرکت روبه‌جلوی نظام اسلامی ایران می‌باشیم به‌طوری‌که این حرکت برای همه دشمنان نظام به‌خوبی آشکارشده است و دشمنان اسلام و ایران تا امروز هیچ‌گاه از ایجاد مانع در مسیر حرکت نظام انقلاب خودداری نکرده‌اند و در این ایام بیشتر شاهد مانع‌تراشی دشمنان هستیم و یکی از دلایل رو به رشد نظام، گسترش حمله دشمنان داخل و خارج از کشور است که برای همه گروه‌های سنی برنامه دارند.

وی بابیان اینکه جهاد تبیین درواقع مقابله با روایت‌سازی‌های جعلی دشمنان است، افزود: مسئولان نظام علاوه بر عمل تدافعی باید خودشان در برابر اهداف دشمن ورود کنند که این‌یکی از بهترین ابزاری است که توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و مقام معظم رهبری با تأکید بر جهاد تبیین راه را به همه نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام رضایی بابیان اینکه رهبری از سال ۸۲ به تبیین‌گری ورود کرده‌اند و تا امروز همواره بر آن تأکید داشته‌اند، بیان داشت: یکی از کارهای دشمن تعریف انقلاب است که جای اصل‌وفرع را عوض می‌کند و جهاد تبیین عامل اثرگذاری برای جلوگیری از تعریف است و ائمه همواره در راستای جهاد تبیین عمل می‌کردند.

وی گفت: جهاد تبیین درواقع مقابله با روایت سازی‌های دشمنان است و به حرکت قطار انقلاب کمک می‌کند و یکی از بهترین فرصت‌ها برای جهاد تبیین ایام‌الله دهه فجر است که دل‌ها و ذهن‌ها برای دریافت اهداف انقلاب و برکات آن آماده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه همه مسئولان در هر جا و موقعیتی که هستند باید خود را تبیین‌گر بدانند و به تبیین‌گری بپردازند، اظهار کرد: در این راستا بیش از یک هزار برنامه برای دهه فجر پیش‌بینی‌شده است که ازجمله آن‌ها برگزاری پویش پرچم افتخار است.

یکی از این برنامه‌ها اجرای پویش پرچم افتخار در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان است که حداقل هزار پرچم جمهوری اسلامی بین مردم برای نصب سردر منازل و مغازه‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: افرادی که تمایل به شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم را دارند باید عدد ۱ را به سر شماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند و برای ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به نصب پرچم در سر دَر خانه‌ها نیز باید عدد ۲ به سر شماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: پویش سرود افتخار یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر برای تبیین‌گری است و هر کس به‌تنهایی یا به شکل گروهی می‌توانند سرودهای انقلاب را اجرا کنند و عکس و فیلم آن را با ارسال عدد سه به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ بفرستند که بعد از ارزیابی، کاره‌ای ارسالی بهترین آن‌ها از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و در فضای مجازی هم بارگذاری خواهند شد.

وی افزود: دیدار طیف‌های مختلف جوانان و جمعی از فعالان شاخص قرآنی را با نماینده ولی‌فقیه، برپایی محافل انس با قرآن در ۶۰۰ نقطه استان توسط هیئت‌ها، خانه‌ها و مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود و مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی با موضوع انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: روایتگری و بیان خاطرات انقلاب توسط فجر آفرینان، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی، برگزاری نمایشگاه انقلاب و محصولات قرآنی در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی، دیدار و تجلیل از روحانیون، فعالان دوران انقلاب و دفاع مقدس، اجرای سرودهای خیابانی در شهرستان‌ها؛ فضاسازی جلوی هیئت‌ها، مساجد و تشکل دینی و مراکز قرآنی از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به فعالیت ویژه ۵۰۰ روحانی بومی، طرح هجرت و نهادها در سطح استان، خاطرنشان کرد: چهار گروه ویژه تبلیغی در ایام‌الله دهه فجر از قم وارد خراسان جنوبی می‌شوند که در برخی از شهرستان‌های مستقر خواهند شد تا به کار تبلیغی بپردازند.

وی افزود: برگزاری برنامه ۱۰ مسجد، ده محله محوری در مرکز استان و برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی ازجمله برنامه‌های دهه فجر است.

حجت‌الاسلام رضایی همچنین برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، همایش تحلیل از اساتید و مربیان حفظ و نفرات برتر مسابقات، تولید و انتشار آثار قرآنی در قالب نمایشگاه‌های مجازی و حقیقی، اعزام گروه قرآنی به مناطق محروم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، صدور بیانیه الکترونیکی جامعه قرآنی به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه در صورت مناسب بودن شرایط با اولویت مساجد جامع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعتکاف برگزار خواهد شد، اضافه کرد: توسط ۵۰۰ مسجد و هیئت بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های مؤمنانه توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هشتک فعال استان در فضای مجازی نیز «#_طلوع_۴۳_نوید_ایران_قوی» است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار