کد خبر: ۹۰۹۴
دبیر ستاد مدارس مسجد محور کشور:

استفاده از جریان مدارس مسجدمحور در عرصه تعلیم و تربیت

دیلم با اشاره به مشکلات در بخش‌های آموزشی، دینی، تربیتی و نیروی انسانی مدارس گفت: از جریان مدارس مسجدمحور در تعلیم و تربیت کشور استفاده شود.
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حسینعلی دیلم دبیر ستاد مدارس مسجد محور کشور در حاشیه دومین نشست کنشگران تربیتی مردمی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: مدارس مسجد محور یک جریان مردمی در عرصه تعلیم و تربیت است که برای فائق آمدن به چالش های موجود در این عرصه به وجود آمده است.

وی افزود: این عرصه ها و مشکلات در بخش های آموزشی، دینی، مهارتی، تربیتی، نیروی انسانی و تامین مالی مدارس است که بحث های مفصلی دارد.

دیلم با اشاره به فضای رسمی آموزشی و آینده پژوهی در جهان، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در این فضای جدید جهانی موفق شویم و بر پایه ها و ریشه هایمان استوار بمانیم و یک نظام تعلیم و تربیت خوبی داشته باشیم باید راهکارش را شناخت.

وی بیان کرد: در این نشست سعی شده در حد خلاصه تصویری کلی به شرکت کنندگان عرضه شود و جانمایی انجام شود و از جریان مدارس مسجد محور در تعلیم و تربیت کشور استفاده شود.

این نشست با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و با حضور جمعی از فعالان تعلیم و تربیت استان گلستان با موضوع مدارس مسجد محور برگزار شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار