مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

افزایش جمعیت فعالیت گسترده فرهنگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع جمعیت مسئله بسیار مهمی است و در بحث افزایش جمعیت باید کار‌های فرهنگی و هنری بسیاری تولید شود.
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام مهدی طاهری در بازدید از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: هنر یک قالب برای دمیدن روح است و هنر ایران هنوز در هنرهای سنتی حرف اول را می‌زند، هنر را اگر هنر غرب بدانیم بدون شک هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد. اگر هنرمندان بخواهند از غرب الگو بگیرند و از هنرمندان غربی پیروی کنند بدون شک رتبه مناسبی در بین خود غربی‌ها نیز پیدا نخواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر از تمدن و زیست بوم ایرانی_اسلامی الگو بگیریم در رشته‌های مختلف چون ادبیات، سینما، موسیقی و … پیشرفت کرده و در اوج قرار می‌گیریم.

طاهری عنوان کرد: در تمامی کارها و اتفاقات باید به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و راهبرد اصلی برای کارهای فرهنگی نیز سخنان ایشان باشد. رویکرد و مباحث رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیشتر مسائل دغدغه‌مند و فعال است، این یعنی در فعالیت‌ها و تولید آثار هنری نیز نباید منفعل عمل کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقداماتی از سوی حوزه هنری استان برای مقابله با تطهیر پهلوی در حال انجام است، گفت: در کارهایی که برای مقابله با این موضوع انجام می‌شود باید رویکردی اثباتی، فعال و پیش رونده داشته باشیم.

طاهری موضوع و چالش جمعیت را مسئله بسیار مهمی دانست و اظهار داشت: در بحث افزایش جمعیت باید کارهای فرهنگی و هنری بسیاری تولید شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار