کد خبر: ۹۲۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن در منازل شهدا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۳۰ محفل انس با قرآن‌کریم در منازل خانواده معظم شهدا، با یاد شهدای معزز برگزار می‌شود.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛  حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان،   با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و مورد تأکید سازمان تبلیغات اسلامی نشر و ترویج معارف دینی و فعالیت‌های قرآنی است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ موسسه قرآنی در استان زنجان فعال است. مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت مناسبی برای ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند.
وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل قرآنی برپا می‌شوند، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده تا آخر این ماه ۹۰ کرسی تلاوت و ۱۲۰ محفل قرآنی د سطح استن برگزار می‌شود.
احمدی از برگزاری ۲۵۰ جلسه جزءخوانی در بقاع متبرکه و مساجد استان خبر داد و افزود: آموزش‌های مجازی نیز از طریق ائمه جماعات مساجد و مبلغان در حال انجام است.
این مسئول با اشاره به برپایی ۳۰ محفل انس با قرآن‌کریم در منازل خانواده معظم شهدای استان، اذعان کرد: این جلسات قرآنی با یاد شهدای عزیز و گرانقدر برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال برنامه ۳۰ شب و ۳۰ محفل برزگ قرآنی با حضور برجسته‌ترین قراء و حفاظ استانی و کشوری به همت دارالقرآن‌الکریم زنجان در حال برگزاری است که با استقبال خوبی مواجه شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: جلسات تفسیر و قرائت قرآن‌کریم با حضور یک هزار مبلغ در یک هزار نقطه تبلیغی استان برگزار می‌شود؛ محتوای تبلیغ این مبلغان مشخص شده است و آموزش نحوه درست روخوانی قرآن‌کریم و فهم مفاهیم آن نیز از اولویت‌های مبلغان در تبلیغ است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار