کد خبر: ۹۲۶۵
مدیرعامل بنیاد هدایت:

فعالیت ۴۰۰۰  امام محله برای اجرای «مهرواره محله همدل»

حجت‌الاسلام میرمحمدیان در نشست با مدیرکل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت ۳۵ هزار امام مسجد و محله در کشور خبر داد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان با حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل، و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با موضوع هم‌افزایی در جهت پیشبرد مسجد جامعه‌پرداز و تبیین مهرواره محله همدل برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد هدایت در این نشست با اشاره به برگزار مهرواره محله همدل اظهار داشت: انگیزه ما در برگزاری این مهرواره این است که همه کنشگران محلی از جمله هیئات، کانون‌ها، مؤسسات قرآنی، بانوان، مجموعه‌های جهادی و انجمن‌های خیریه با محوریت مساجد و امامان محله بتوانند مهرواره محله همدل را پیش ببرند و روز به روز محله‌های همدل‌تری را در کشور داشته باشیم.

وی دیدار با مدیران استان و شهرستانی و همچنین بازدید از فعالیت‌های امامان محله برتری که در استان به عنوان شبکه امامت در نظر گرفته شده‌اند را از اهداف سفر به بوشهر ذکر کرد.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان ادامه داد: شبکه امامت استان بوشهر ظرفیت خیلی خوبی دارد که بتواند عملکرد موفقی داشته باشد و امیدواریم که با تدبیر‌های انجام گرفته در دوران مدیریت جدید و پشتیبانی‌هایی که در استان به عمل می‌آید بتوانیم روز به روز شبکه قوی‌تر و منسجم‌تری را از امامان مساجد و محله در استان بوشهر داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد هدایت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به صورت ثابت ۲۸ هزار و پانصد  مسجد در کشور امام جماعت دارند و با توجه به اینکه بعضی از مساجد دو یا سه امام جماعت متفاوت برای وعده‌های نماز دارند حدود ۳۵ هزار امام مختلف در مساجد در حال فعالیت هستند که در ماه رمضان حدود ۱۲ هزار مسجد دیگر به مساجدی که دایر هستند افزوده می‌شود و فعالیت‌های تبلیغی گسترده تری را با محوریت مسجد و امام محله در ماه مبارک رمضان شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مهرواره محله همدل اضافه کرد: از بین امامان اگر امام محله را امامی بدانیم که دغدغه‌های اهالی محله خودش براش مهم است و کار‌ها و کنش‌هایش فقط به مسجد محدود نیست و همه اهل محل را در بر می‌گیرد، حدود ۴ هزار امام محله در کشور در اجرای این مهرواره در حال فعالیت هستند.

ارسال نظر