کد خبر: ۹۳۱۶

پیام تسلیت مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت آیت الله سلیمانی

حجت الاسلام شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح روز ۶ فروردین در یک حمله مسلحانه در بابلسر رخ داد، پیامی منتشر کرد که متن پیام به شرح ذیل است.  
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

پیام تسلیت مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت آیت الله سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح روز ۶ فروردین در یک حمله مسلحانه در بابلسر رخ داد، پیامی منتشر کرد که متن پیام به شرح ذیل است.  

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا

احزاب ۲۳

سلام و درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا، عالمان شهید به ویژه مبلغ مجاهد، طلایه دار وحدت و انسجام امت اسلامی حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی که همیشه مجاهدت‌های خالصانه ایشان در سنگر تبلیغ، علم، تبیین و روشنگری مورد توجه خاص و عام بوده است.

عالم شهیدی که به فرموده امام خمینی (ره) بر منبر سبز هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتش گوهر شب چراغ ساخته است.

به حقیقت مقام شهید عنوانی است که نباید به آسانی از کنار آن عبور کرد. مقام شهادت مظهر حرکت فی سبیل الله و ایمان صادق است.

ضمن محکومیت این حادثه دلخراش، از مسئولین محترم انتظامی و قضایی انتظار می‌رود با سرعت و دقت نسبت به روشن شدن همه زوایای این حمله مسلحانه و ناجوانمردانه و همچنین مجازات فرد یا افراد، اقدام فوری به عمل آورند.

اینجانب از طرف، جامعه قرآنی، فعالان فرهنگی، هیئات مذهبی، فعالان مساجد، مجامع و کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مبلغان و جمعیت نهضت پیشرفت بانوان استان این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، علما و روحانیون معظم، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و همچنین بیت معظم این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه قادر متعال همنشینی با اولیای الهی را برای ایشان مسئلت می‌نماییم.

محمد مهدی شریف تبار عزیزی

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار