در بیانیه ای مطرح شد؛

برخورد قاطع با عاملان شهادت آیت الله سلیمانی

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، برخورد قاطع با عاملان ترور و به شهادت رساندن شهید، آیت الله عباسعلی سیلمانی از قوه قضائیه و سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستار شد.
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در متن این بیانیه آمده است:
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا سوره أحزاب آیه 23
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
ششم اردیبهشت ماه امسال اندوه سنگینی بر دلها نشست، خبری که هیچ کس انتظارش را نداشت، هیچ کس نمی داند که آیت الله شهید عباسعلی سیلمانی در شبهای ماه رمضان و در دل مناجات و دعای دست خود، چه از خدا خواسته بود که توانست به درجه رفیع شهادت دست پیدا کند.
خبر شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در کاشان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بابلسر، اندوه عظیمی را بر دلها نشاند.
این بیانیه می افزاید: داغ نبود آیت الله سلیمانی به جز مردم استان مازندران، برای سیستان و بلوچستان هم خیلی سخت است چرا که بیش از دو دهه از عمر با برکت ایشان در این خطه پهناور سپری شد و در طول حضورشان تمام سعی و تلاششان برای خدمت به مردم این خطه به کار گرفته شد.
هیچ کس از وی جز خوبی و پیگیری و فداکاری خاطره ای نداشته و ندارد، امروز همگان در فراغ این عالم بزرگ، اندوهگین هستند.
در گام اول این واقعه و داغ سنگین را  به صاحب العصر(عج)، خانواده این شهید بزرگوار و رهبر معظم انقلاب و سپس به تمامی مردم ایران اسلامی، خصوصا مردم سیستان و بلوچستان و استان مازندران تبریک و تسلیت عرض کرده و از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پیگیری مجددانه و برخورد قاطع با عامل یا عاملین این ترور را خواستاریم.
روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
شبکه تبلیغی روحانیون سیستان و بلوچستان
مبلغین و مبلغات سیستان و بلوچستان
- تشکل‌های دینی و مردمی سیستان و بلوچستان
- شورای هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان
-کانون مداحان سیستان و بلوچستان
-کانون‌های فرهنگی و تبلیغی سیستان و بلوچستان
-انجمن‌های اسلامی ادارات و کارخانجات سیستان و بلوچستان
- مؤسسات و خانه‌های قرآنی

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار