کد خبر: ۹۳۲۲
در برنامه تلویزیونی «نسل قاسم» اتفاق افتاد؛

کسب رتبه اول کانون فرهنگی تبلیغی نگاره شهرستان خرم‌دره

کانون فرهنگی تبلیغی نگاره خرمدره (وابسته با اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان) در برنامه نسل قاسم که با حضور ۵۰ مجموعه فرهنگی شاخص کشوری برگزار شد در رقابتی تنگاتنگ رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ کانون فرهنگی تبلیغی نگاره در برنامه نسل قاسم که با حضور ۵۰ مجموعه فرهنگی شاخص کشوری برگزار شد در رقابتی تنگاتنگ رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

این برنامه، عرصه نمایش خلاقیت هیئتی‌ها و جهادگران دهه هشتادی نسل قاسم است که با مشارکت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی با رویکرد جایگاه هیئتی‌ها و جهادگران دهه هشتادی در حوزه نظام حل مسائل و نشان دادن تمهیدات، تلاش و همت این قشر برای رفع مشکلات محله، منطقه و شهرشان پخش می‌شود.

کسب رتبه اول گروه نگاره در این رقابت‌ها بیان‌گر ظرفیت‌های بالای خرم‌دره در حوزه فرهنگ و هنر است، ظرفیت‌هایی که باید به آن‌ها بها داده شود تا به منصه ظهور برسد. جوانان خرم‌دره‌ای با این موفقیت نشان دادند چگونه با ابتکار، خلاقیت و ایده‌پردازی از سد مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه مشکلات حوزه جوانان عبور کرد.

یادآور می‌شود، هدف فعالیت مجموعه فرهنگی و هنری نگاره کشف، رشد و حمایت از نوجوانان و جوانان و عرضه قابی نو در عرصه رسانه با محوریت نوجوانان و کار تیمی است و این مجموعه از کانون‌های فرهنگی تبلیغی  اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار