کد خبر: ۹۳۲۷

کار برای شهدا به زندگی ما خیر و برکت می‌دهد

- مسئول کمیته تشکل‌های مذهبی ستاد کنگره شهدای استان سمنان گفت: هر چه در راستای کنگره شهدا کار و تلاش کنیم خیر و برکت آن به زندگی خودمان و جامعه پیرامون ما خواهد رسید.
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در جلسه کمیته تشکل‌های مذهبی ستاد کنگره شهدای استان با بیان اینکه طبق تصمیم استانداری مسئولیت این کمیته به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده است، اظهار کرد: مجموعه‌های قرآنی، هیئات و موسسات مذهبی ذیل این کمیته خواهند بود.  

وی؛ بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت دارالقرآن و موسسات قرآنی اداره ارشاد، مواکب حسینی ستاد عتبات و عالیات، هیئت رزمندگان، شورای هیئات مذهبی و بنیاد دعبل را از زیر مجموعه‌های مذهبی دانست که در کمیته تشکل‌های مذهبی کنگره فعالیت خواهند کرد.

مسئول کمیته تشکل‌های مذهبی ستاد کنگره شهدای استان سمنان، به شرح وظایف کمیته تشکل‌های مذهبی اشاره کرد و افزود: تشکیل و راه اندازی کمیته‌های مربوطه و جذب اعضای مورد نظر از بین سازمان‌ها و تشکل‌های مذهبی، تهیه بانک اطلاعاتی شهدای تشکل‌های مذهبی و هیئت‌ها و مادحین، تهیه شرح وظایف تشکل‌های مذهبی و اجرای برنامه‌ها از جمله شرح وظایف اعلام شده می‌باشد.  

عبدالهی، برنامه ریزی به منظور تبیین نقش و جایگاه ستایش گران و تشکل‌های مذهبی در ۸ سال دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدای هیئت‌ها و سایر تشکل‌های مذهبی را از دیگر وظایف کمیته‌های تشکل‌های مذهبی عنوان کرد.  

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه‌های طرح ریزی شده و قابل اجرا را باید با تخمین اعتبارات لازم فهرست کنیم و طبق برنامه زمان بندی شده تا اسفند سال جاری آن را انجام دهیم.  

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص فعالیت کمیته پرداختند

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار