کد خبر: ۹۳۴۳
نماینده ولی فقیه در کامیاران:

فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی باید متناسب با نیاز مخاطبان تدوین شود

حجت‌الاسلام ربانی گفت: فعالیت‌های تبلیغی، آموزشی و تولید محتوا در حوزه فرهنگی و دینی باید متناسب با نیاز مخاطبان انجام گیرد.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام صابر ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: شرط انجام فعالیت‌های مختلف تبلیغی، آموزشی و تولید محتوا تناسب آنها با نیازهای مخاطبان است و باید متولیان امر براساس نیاز مخاطب نسبت به برنامه‌ریزی و تدوین فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی اقدام کنند.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باید موضوع محور و بر اساس اولویت‌های رصد شده انجام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کامیاران اعلام کرد: ادارات فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند نقش اثرگذاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند و از این‌رو باید در تدوین فعالیت‌های خود به نحو مطلوب عمل کنند.

فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی باید متناسب با نیاز مخاطبان تدوین شود(عکس بهتر بارگذاری شود)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران نیز در این دیدار به نقش سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی، در جهت تبلیغات دینی مردمی، هدایت نیروهای مؤمن و تشکل‌های مردمی فعالیت و همکاری می‌کند.

حجت الاسلام مهدی دهقانی افزود: مجموعه تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌هایی چون «مبلغان و گروه‌های تبلیغی عمومی و تخصصی»، «نخبگان تبلیغی»، «مرکز آموزش‌های کاربردی»، «گروه تولید و محتوا»، «مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی» و نیز «معاونت فضای مجازی و رسانه» نسبت به همکاری مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده همکاری است.

وی افزود: احیا کننده ارزش‌های دینی و فرهنگی، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی باید متناسب با نیاز مخاطبان تدوین شود(عکس بهتر بارگذاری شود)
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام مهدی دهقانی در پایان این دیدار از حجت‌الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی و سایر مدیران این نهاد جهت حضور در تبلیغات اسلامی، دیدار با مدیران این نهاد و همچنین تدوین تفاهم‌نامه و توافق‌نامه فعالیت‌های مشترک فرهنگی و تبلیغی پایدار اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار