کد خبر: ۹۳۶۷
در حمايت از خانواده و تكريم مادران صورت می‌پذيرد؛

اجرای طرح هوای مادری در قم

طرح هوای مادری به صورت آزمایشی در استان قم اجرا می‌شود تا پس از بررسی نقاط قوت و ضعف آن، در سایر استان‌ها اجرا شود.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

اجرای طرح هوای مادری در قمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام بهرامی، مسئول دبیرخانه طرح هوای مادری در نشستی که با حضور امامان مساجد شاخص و کنشگران فرهنگی و اجتماعی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد به بیان جزئیات اجرای این طرح پرداخت.

وی گفت: تسهیل و حمایت از فرزندآوری و فرزندپروری، تکریم نقش مادری، هویت بخشی به خانم‌ها در جامعه، بسترسازی مناسب برای رشد و تعالی مادران و کودکان، دسترسی عادلانه و ارزان به بستر رشد و تعالی مادران و کودکان، هویت بخشی واقعی به جریان مردمی در عرصه خانواده، شبکه مواسات تخصصی خانم‌ها و خانواده‌ها و اجتماع سازی برای هم افزایی محلی از جمله مأموریت‌های این طرح است.

مسئول دبیرخانه طرح هوای مادری اظهار داشت: مخاطبان این طرح مادران خانه‌دار، مادران فعال اجتماعی، مادران دانشجو و فرزندان 3 تا 6 سال هستند.

حجت‌الاسلام بهرامی، محله محوری، پایین آوردن هزینه‌ها و کامل و جامع‌بودن را از جمله تفاوت‌های این طرح با طرح‌های مشابه دانست و گفت: این طرح در سه فاز عملیاتی می‌شود و در آن به رشد و تعالی مادران و کودکان در ساحت‌های مختلف و توانمندسازی محله‌ها توجه می‌شود.

ارسال نظر