کد خبر: ۹۳۷۳
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

پيشتازی قم در ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن کریم / افزایش 20 درصدی داوطلبان شركت در آزمون حفظ قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از رتبه نخست این استان در ثبت نام آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در کشور خبر داد.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

رتبه نخست قم در ثبت‌نام آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم / افزایش 20 درصدی داوطلبانبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، عبدالعلی براتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 9 هزار و 795 نفردر کل کشور برای شرکت در هجدمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.

وی از رشد 20 درصدی ثبت‌نام حافظان در حوزه امتحانی قم خبر داد و افزود: در استان قم 620 نفر از حافظان قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 394 نفر زن و 226 نفر مرد هستند.

رئیس اداره امور قرآنی قم گفت: این آزمون در سه رشته 10 جزء، 20 جزء و 30 جزء برگزار می‌شود و قم از نظر افزایش داوطلبان نسبت به سال گذشته رتبه نخست کشور را داراست.

براتی گفت: قم از نظر تعداد شرکت کنندگان بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان، رتبه چهارم را داراست اما نسبت به جمعیت این استان، رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

هجدمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ساعت 9 صبح روز جمعه 15 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان قم (دو حوزه خواهران و برادران به صورت مجزا) برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار