کد خبر: ۹۳۷۷

سرپرست معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي بوشهر منصوب شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، با صدور حکمی حجت‌الاسلام صادق زاده را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي بوشهر منصوب کرد.
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، با صدور حکمی حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده را به سرپرستی معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي بوشهر منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب كه 12 اردیبهشت 1402 صادر شده، آمده است: اكنون كه به حكم نوراني رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) سازمان تبليغات اسلامي دوره جديدي را در پي‌گيري اهداف گام دوم انقلاب اسلامي آغاز كرده است؛ جنابعالي را كه بحمدلله از دانش و انگيزه و نشاط جواني برخورداريد به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي آموزشي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي استان بوشهر معرفي مي‌كنم.

 تقويت زيرساخت‌هاي محتوائي و اجرائي تبليغ، زمينه‌سازي براي ارتقاء كيفي تبليغ در استان، انسجام‌بخشي شبكه فرهنگي – تبليغي استان، تعامل اثربخش با نهادها و مراكز هم راستا و حمايت از فعالان جبهه فكري و فرهنگي انقلاب اسلامي از دیگر مواردی است که در این حکم قید شده است.

 در بخش پایانی این حکم انتصاب آمده است: در اين مسير نوراني و بالنده، توفيق شما را از درگاه حضرت احديت(جل و علا) خواستارم و شما را به تقواي الهي، توسل به ائمه هدي(عليهم السلام)، استفاده از همه ظرفيت‌هاي درون و برون‌سازمان و بهره‌گيري از انديشه‌ها، روش‌ها و ابزارهاي كارآمد و مؤثر توصيه مي‌کنم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام صادق‌زاده کارشناس ارشد توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی با گرایش مدیریت فرهنگی دانشگاه معارف اسلامی، دارای مدرک سطح سه حوزه و درس خارج فقه و اصول، مؤلف بیش از ۱۲ مقاله پژوهشی در سمینارها و همایش‌های ملی و بین المللی، پژوهشگر حوزه فرهنگ بوده و پیش از این مدیریت اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی را بر عهده داشته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار