کد خبر: ۹۳۸۰

حضور برگزیدگان اردبیلی در مهرواره بانور

دبیر مهرواره بانور استان اردبیل از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره بانور با حضور برگزیدگان اردبیلی در مشهد مقدس خبر داد.
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی در سخنانی گفت: مهرواره بانور که با هدف شناسایی بانوان فعال و کنشگر کشور در تابستان ۱۴۰۱ کلید خورد، اکنون پس از داوری‌های انجام شده با معرفی برگزیدگان خود در مشهد مقدس، به کار خود پایان خواهد داد.

دبیر مهرواره بانور اردبیل گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان این مهرواره ملی، طی دو دوره چهار روزه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
حجت الاسلام قاسمی افزود: در نخستین روز این دوره، مراسم استقبال از برگزیدگان و خانواده‌های آنان توسط اعضای ستاد ملی مهرواره بانور انجام شد و در روز دوم و سوم این مهرواره نیز کارگروه‌های تخصصی با هدف معرفی و انتقال تجربیات برگزیدگان با یکدیگر برگزار شد.
درآئین تجلیل از برگزیدگان مهرواره، از ۱۳۰ بانوی فعال و برگزیده کشوری تجلیل می‌شود که از استان اردبیل سه نفر به اسامی بتول حیدری، ماهرخ الهیاری و سارا آقاپور از استان اردبیل ضمن حضور در مراسم از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر مشهد مقدس، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار