کد خبر: ۹۳۸۹

بیانیه رئیس کانون مداحان کشور در پی شهادت شهدای امر به معروف و نهی از منکر

احمد واعظی رئیس کانون مداحان کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از حرکات ددمنشانه‌ای كه موجب شهادت چندتن از هموطنان شده، خواستار پیگیری، معرفی، محاکمه و اشد مجازات برای مسببان این حوادث از مراجع ذی‌ربط قضایی شد.  
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

بیانیه رئیس کانون مداحان کشور در پی شهادت شهدای امر به معروف و نهی از منکربه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی شهادت چند تن از هم‌وطنانمان در حوادث اخیر ، احمد واعظی رئیس کانون مداحان کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از این حرکات ددمنشانه‌‌، خواستار پیگیری، معرفی، محاکمه و اشد مجازات برای مسببان این حوادث از مراجع ذی‌ربط قضایی شد.  

 متن بیانیه ایشان بدین شرح است: 

بسم رب الشهدا و الصدیقین، این خطِ خون تداوم پیکار کربلاست، راهِ حسین علیه‌السلام و عباس، اکبر و قاسم علیهم‌السلام است.  

با عرض ادب و احترام به محضر همه شهیدان پاره تن و گلگون کفنِ این آب‌وخاکِ معطربه خون پاک شهیدان والامقام؛ در روزگاری که باران فتنه از هر سو می‌بارد و دشمنان قسم‌خورده‌ این ملک و ملت ولایی از هر طرفی دندان نشان می‌دهند هرروز شاهد جنایتی تازه و هولناک از سوی آنان هستیم. شهادت عزیزان این مرز‌و‌بوم اگرچه دل ما را به درد می‌آورد اما عزم راسخ‌تر و استوارتر از همیشه‌ ما در مسیری که انتخاب کرده‌ایم را باعث می‌شود.  

اینجانب به همه داغداران حوادثِ ناجوانمردانه‌ اخیر که به شهادت چند تن از نازنینان این دیار منجر شد  تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و به همه بدخواهان اعلام می‌کنم ما همچنان ایستاده‌ایم و با چنین دسیسه‌هایی نمی‌توانید این ملت را از حرکت روبه‌جلو بازدارید. سایه لطف خداوند سبحان و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بر سر این مرزوبوم است که همانا«ان تنصروا الله ینصروکم و یثبت اقدامکم"  

 در خاتمه مجدداً به رهبری عظیم‌الشان (مد ظله العالی)، ملت بزرگوار ایران و به خانواده‌های معظم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و از مراجع ذی‌ربط قضایی پیگیری، معرفی، محاکمه و اشد مجازات را برای مسببین این حوادث خواهانم.

با احترام 
احمد واعظی 
کانون مداحان کشور

گفتنی است در ایام اخیر چندتن از هم‌وطنانمان در پی امر معروف و نهی از منکر، در استان‌های مختلف کشور به شهادت رسیدند. از جمله این شهید ان والامقام، شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار بود که پس از دفاع از خانمی که مورد مزاحمت اراذل قرار گرفته بود مورد حمله اشرار قرار گرفت.
   

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار