کد خبر: ۹۳۹۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

شهید الداغی نماد غیرت و هویت جوان ایرانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در مراسم تشییع حمیدرضا الداغی شهید امر به معروف و نهی از منکر، این شهید والامقام را نماد هویت جوان ایرانی دانست و گفت: ما ملت ایران، مسیر پرافتخار غیرت و مردانگی را، که به ما عنایت شده است می‌پیماییم و لحظه‌ای از آن جدا نمی‌شویم.
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

شهید الداغی نماد غیرت و هویت جوان ایرانی استبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، در آیین تشییع حمیدرضا الداغی شهید امر به معروف و نهی از منکر در سبزوار گفت: حمیدرضا الداغی نماد هویت جوان ایرانی است که در اذهان عموم به خوش غیرتی و شهید غیرت شناخته شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این جوان سبزواری، خراسانی و ایرانی، اهل غیرت بود و غیرت همان میراث و هویت ارزشی و تاریخی است که همه ما به آن مباهات می‌کنیم.

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: سلام بر این شهید بزرگ و خانواده شهدا. ما ملت ایران، مسیر پرافتخار غیرت و مردانگی را، که به ما عنایت شده است می‌پیماییم و لحظه‌ای از آن جدا نمی‌شویم.

تعداد بازدید : 29

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه‌شب گذشته، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آن‌ها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست و در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار