کد خبر: ۹۴۰۲

برگزاری پویشی از سوی امامان محله برای تجلیل «معلم محله»

حجت الاسلام حسن برهانی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، از برگزاری پویش تجلیل از معلم محله در این شهرستان خبر داد.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام حسن برهانی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، از برگزاری پویش تجلیل از معلم محله در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس مأموریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر محله محوری، ما نیز برنامه هایی را حول ایجاد همبستگی بین اقشار مختلف تدارک دیدیم که پویش تجلیل از پاسدار محله در روز پاسدار و پویش تجلیل از معلم محله از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: به مناسبت روز معلم پویش تجلیل از معلم محله را با همراهی امامان محله اجرا کردیم و در این پویش امامان محله با همراهی جمعی از مردم در منزل معلمان محله حضور پیدا می کنند؛ در این پویش حضور در منزل معلمین برای ما موضوعیت داشت و مورد استقبال امامان محله قرار گرفت. ۱۲ امام محله شهرستان هویزه به این پویش لبیک گفتند و برخی از فعالان فرهنگی نیز با ما همراه شدند و با همراهی مردم از معلم محله و روستای خود تقدیر به عمل آوردند.

حجت الاسلام برهانی با بیان اینکه برخی بزرگان محله و شیوخ عشیره نیز در این پویش شرکت کردند و به همراه امام محله در این برنامه های تقدیر از معلمین شرکت می کنند، اظهار داشت: این پویش در شهرهای اهواز، حمیدیه، شوش و برخی استان های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما قبلا نیز از خادمین مسجد و فعالان محله در مسجد تقدیر می کردیم؛ اما با مشاهده هجمه های دشمن در روز پاسدار و در جهت مقابله با تلاش های دشمن در تخریب پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ویژه این طرح را پیگیری کردیم و در روز معلم نیز این پویش با توجه به اینکه دشمن معلمان را مورد هدف قرار داده به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار