کد خبر: ۹۴۰۸
در استان بوشهر

مراسم بزرگداشت شهدای غیرت در ۳۵۰ مسجد برگزار شد

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای غیرت در ۳۵۰ مسجد استان خبر داد.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده گفت: نقشه‌های شوم دشمن در ضربه به اسلام عزیز و نه فقط ضربه به حجاب، در واقع تمام دسیسه‌ها و خطوات دشمن را نمایان می‌کند.

 سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: دشمن در سیر حرکتی باطل خود از مسیرهای گوناگون جهت ضربه زدن به پیکره این خیمه از هیچ تلاشی دریغی نکرده و نخواهد کرد و این نشان می‌دهد اینها فقط به فکر برداشتن روسری از سر زنان نیستند؛ بلکه مقدمه‌ای جهت از بین بردن پیکره اصلی نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ۳۵۰ مسجد دارای امام جماعت در سطح استان در حرکتی هماهنگ و منسجم پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت شهدای غیرت این حرکت شوم دشمن را تبیین و روشنگری خواهند کرد.

 حجت‌الاسلام صادق‌زاده محور محتوایی این بزرگداشت را تبیین اهداف و نقشه‌های دشمن در تغییر سبک زندگی اسلامی جهت استعمارگری و سلطه خود بر کشورهای اسلامی و بازپرداختن به مسئله غیرت و تأثیرات عفت و پاکدامنی در جامعه و تشریح نگاه غرب به زن در مقایسه نگاه تمدنی اسلام به زن عنوان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار