کد خبر: ۹۴۱۲
به همت و ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل و تقدیر از ۲۰۰ نفر فعال عرصه‌های مختلف جهاد تبیین

برای نخستین بار و به ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان و موثرین عرصه‌ی جهاد تبیین در سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار شد.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این آیین که همزمان با سالروز شهادت آیت الله مطهری ره و روز گرامی داشت مقام معلم با حضور چهره‌های برجسته فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، مذهبی و مردمی برگزار شد، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به لزوم اهمیت و پرداخت به جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از اولویت‌ها و رویکرد‌های خود را پرداختن به این موضوع قرار داده است و این آیین فقط با هدف تشکر و قدردانی از تلاش‌های عزیزانی برگزار شده که به هر نحوی در این زمینه موثر و فعال بوده اند.

وی گفت: در این آیین چهره‌های موثری از حوزه‌های مختلف تبلیغ، هنر، فیلم و رسانه و خبر، هیئت، مداحی، فعالیت‌های قرآنی، مجموعه‌های مردمی، اداری و بانوان حضور دارند، که هر کدام به نوبه‌ی خود در عرصه انقلاب اسلامی و روشنگری اندیشه‌های تبیینی فعالیت داشتند و تقدیر از ایشان را وظیفه خود می‌دانیم.  

سخنرانی با موضوع «تبیین و مسیر انقلاب» توسط حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان، اجرای گروه سرود یاوران ولایت، پخش نماهنگ، تشریح و تبیین مهرواره هوای نو، محله همدل و نشر خوبی‌ها از جمله برنامه‌های این همایش بود.  

در این آیین که حجت الاسلام  استاد مهدی دانشمند، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، افشار نیا مدیرکل صداوسیما، حجت الاسلام مهدی امینی مشاور استاندار در امور مردمی سازی دولت و احمد نوری رئیس حوزه هنری استان نیز حضور داشتند، از ۲۰۰ با اهدای لوح و تندیس از فعالان عرصه‌ی جهاد تبیین تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار