کد خبر: ۹۴۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان؛

دانش آموزان احترام والدین و جایگاه معلم را نگه دارند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه دانش آموزان احترام والدین و جایگاه معلم را نگه دارند، گفت: دانش آموزان باید آرزویی که برای پدر و مادر خویش دارند را برای معلمان خود را داشته باشند.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرای ولایت گرگان به مناسبت روز معلم اظهار کرد: خداوند مستقیم به خودش بار‌ها معلمی را نسبت می‌دهد، «الرحمن علم القرآن» یا «علم الادم اسماً کل‌ها»، لذا تشکر از معلم تشکر از خدا است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: معلمی شغل انبیا است، معلم جایگاه هدایت‌گری انسان دارد و پیامبر (ص) به امیرالمومنین (ع) فرمود که اگر تو به اندازه آنچه که خورشید بر آن می‌تابد طلا داشته باشی و آن را انفاق کنی ثواب این کار به اندازه اینکه یک نفر را در طول عمرت هدایت کنی نیست.

وی با بیان اینکه معلم امام اندیشه است، افزود: در روایت داریم که انسان سه پدر و مادر دارد، اولی پدر و مادری هستند که وی را به دنیا می‌آورند، دوم معلم و سوم پدر و مادر همسر که باید احترام همه آن‌ها را نگه داشت.

گرزین بیان کرد: هرکس احترام پدر و مادرش و جایگاه معلم را نگه دارد به مقام بزرگی خواهد رسید و خداوند به عمرش برکت می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه به معلمان خدا قوت گفته و از آن‌ها تشکر می‌کنیم، گفت: دانش آموزان باید آرزویی که برای پدر و مادر خویش دارند را برای معلمان خود را داشته باشند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار