رویداد تابستانه گامینو در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: دومین رویداد تابستانه گامینو (جایزه بهترین‌های برنامه ریزی و کار گروهی در اجرای دوره‌های تابستانه) در سیستان و بلوچستان، برگزار می‌شود.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی، در تشریح این خبر افزود: دومین رویداد تابستانه گامینو (جایزه بهترین‌های برنامه ریزی و کار گروهی در اجرای دوره‌های تابستانه) در سیستان و بلوچستان، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: رویداد گامینو یک برنامه ۱۰ تا ۱۵ روزه برای فعالان و کنشگران حوزه برگزاری دوره‌های تابستانی است.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این رویداد، ترغیب و تشویق این کنشگران به انجام فعالیت‌های اوقات فراغت در تابستان و تلاش در در راستای آموزش و توانمندسازی آن‌ها برای برگزاری طرح‌های تربیتی اثرگذار در ایام تابستان هست.
وی تاکید کرد: این رویداد تلاش می‌کند ضمن ایجاد فضای رقابت سالم در میان این کنشگران، در راستای ارتقاء سطح عقلانیت آن‌ها قدم‌های موثری برداشته و از این منظر سطح کیفی طرح‌های اوقات فراغت تابستانی را ارتقاء معناداری بخشد.
باقربیک تبریزی تصریح‌کرد: این رویداد در فضایی پر نشاط، کارگاهی و عملیاتی برگزار شده و مخاطبان به صورت گروهی، ضمن بهره‌مندی از آموزش‌های گام به گام توسط مشاوران و اساتید رویداد، با خلاقیت و ابتکار طرح و برنامه فرهنگی ارائه کرده و در مقابل داوران از آن دفاع می‌کنند و در پایان، بهترین طرح‌ها و گروه مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی گفت: اوقات فراغت، پدیده‌ای است که از یک سو مناسب‌ترین بستر برای رشد وشکوفایی استعداد‌های گوناگون وابعاد مختلف وجود نوجوانان و جوانان به شمار می‌آید و ازسویی دیگر می‌تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات اجتماعی باشد، بنابراین باید با آگاهی و دانش با آن روبه روشویم و برنامه‌ای سنجیده و منظم برای رویارویی با آن داشته باشیم از اوقات فراغت باید به عنوان یک فرصت تربیتی مهم یاد کرد، زمانی که نوجوانان بدون اینکه تکلیف درسی موظفی را عهده دار باشند با علاقه و انگیزه شخصی درزمینه‌های متنوع آموزشی به فعالیت بپردازند مسلما تلاش آن‌ها در این شرایط مطلوب و خوشایند ذهنی و روانی منجر به فراگیری‌های پایدار خواهد شد.
وی افزود: این رویداد، به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای طراحی و اجرای طرح‌های مطلوب و موثر در موضوع أوقات فراغت است. به گروه‌های برتر این رویداد، بین ده تا ۲۰میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
وی ضمن اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد، تا ۱۶اردیبهشت ماه است، گفت: گروه‌های علاقمند به شرکت در این دوره می‌توانند جهت ثبت نام به سایت Gaminosb.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار