کد خبر: ۹۴۳۷

شرکت ۱۵۹ گلستانی در آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

سرپرست اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۱۵۹ گلستانی در آزمون طرح ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در حفظ ۱۰ جز و ۲۰ جز و حفظ کل به رقابت پرداختند.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، محمد قدوسی زاده، سرپرست اداره قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن به حفاظ امروز، ۱۵ اردیبهشت با حضور ۱۵۹ گلستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ سالی یک بار در کشور برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در دو حوزه امتحانی در گرگان و گنبد برگزار شد که در حوزه گرگان ۸۳ نفر و حوزه گنبد ۷۶ نفر در حفظ ۱۰، ۲۰ و حفظ کل به رقابت پرداختند.

قدوسی زاده یادآور شد: حافظان ده جز به ۵۰ سوال به مدت ۵۰ دقیقه و حافظان ۲۰ جز به ۱۰۰ سوال با مدت ۱۰۰ دقیقه و حافظان کل به ۱۵۰ سوال به مدت ۱۵۰ دقیقه پاسخ دادند.

سرپرست اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: حافظان ده جز مدرک درجه ۵ تخصصی و همتراز دیپلم، حافظان ۲۰ جز ، مدرک درجه ۴ تخصصی و هم‌تراز فوق دیپلم، حافظان ۳۰ جز قرآن کریم مدرک درجه ۳ تخصصی و همتراز لیسانس و حافظان ممتاز کل قرآن کریم مدرک درجه ۱ تخصصی و هم تراز فوق لیسانس اعطا و فرد شرایط استخدامی در مراکز دولتی را خواهد داشت.

ارسال نظر