کد خبر: ۹۴۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مشارکت ۱۲۳ بوشهری در آزمون ارزیابی حافظان قرآن

حجت‌الاسلام قادری در بازدید از مرحله اول دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بوشهر، از مشارکت ۱۲۳ بوشهری در این آزمون خبر داد.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در آئین آغاز مرحله اول هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم، در دبیرستان شهید مطهری مرکز استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهر‌های بوشهر و کنگان میزبان این آزمون در استان هستند، گفت: در هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظان قرآن تعداد َ ۸۹ شرکت‌کننده خانم و ۳۴ شرکت‌کننده آقا شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمد قادری تعداد شرکت‌کنندگان در هجدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظان قرآن کریم را ۱۲۳ نفر شرکت‌کننده اعلام کرد و افزود: در دو حوزه آزمونی شهرستان‌های بوشهر و کنگان به ترتیب با حضور ۸۰ نفر و ۴۳ نفر شرکت‌کننده برپا شد.

وی گفت: حافظ ۱۱ ساله از شهر بوشهر به‌عنوان کوچک‌ترین شرکت‌کننده و حافظ ۵۵ ساله از شهر برازجان به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌کننده در مرحله اول هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظان قرآن کریم این استان بودند.

حجت‌الاسلام قادری بیان کرد: مرحله دوم دوره هجدهم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، بعد از اعلام نتایج مرحله اول این آزمون، به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار