کد خبر: ۹۴۴۶

برگزاری آزمون هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد. ​​​​​​
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در مصاحبه‌ای اعلام کرد: با هدف شناسایی استعداد‌های قرآنی و ارائه مدرک به حفاظ قرآنی هجدهمین آزمون سراسری ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در محل مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل برگزار شد.

وی گفت: در این آزمون ۱۱۹ نفر از برادران و خواهران از شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین شهر، گرمی، پارس آباد، نمین و آستار در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن حضور داشتند که در بخش کتبی به سوالات ارائه شده پاسخ دادند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: قبول شدگان در این آزمون به بخش شفاهی راه می‌یایند که پس از قبول نهایی، مدرک تخصصی حفظ قرآن به آنان اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: در این آزمون مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با حضور در مدرسه صدرای اردبیل از برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن بازدید کرد.

وی افزود: حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه اجرای شایسته آزمون و میزان استقبال شرکت کنندگان، با اولیای دانش آموزان حافظ قرآن دیدار و گفتگو کرد.  

گفتنی است، نتایج آزمون کتبی در تاریخ ۲۵ خرداد ماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار