مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جهاد تبیین نباید محدود به ارائه تعاریف کلی و نظری باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این مجموعه خبر داد و گفت: البته چنین اقدامی نباید تنها معطوف و محدود به ارائه تعاریف کلی و نظری از جهاد تبیین بماند بلکه مهمترین هدف از تشکیل این قرارگاه انجام اقدامات و تبیین عملی و ارائه خروجی ملموس در خصوص دستاورد‌های چهار دهه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمود حسینی در نشست با جمعی از فعالان و گروه‌های رسانه‌ای استان با محوریت جهاد تبیین اظهار داشت: به دنبال حرکت پخته و به دور از هیاهو و حاشیه در عرصه جهاد تبیین هستیم و پس از فرمایشات رهبری نخستین مجموعه‌ای بودیم که قرارگاه مختص این بحث را با همفکری نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی تشکیل دادیم.

وی تاکید کرد: اقدامات این بخش نباید تنها معطوف و محدود به ارائه تعاریف کلی و نظری از جهاد تبیین بماند بلکه مهمترین هدف از تشکیل این قرارگاه انجام اقدامات و تبیین عملی و ارائه خروجی ملموس در خصوص دستاورد‌های چهار دهه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران برای آحاد و اقشار مختلف جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: مشخص کردن محور‌ها و اولویت‌ها اولین قدم در جهاد تبیین است و سپس باید محتوای متنوع و با استفاده از قالب‌های متفاوت همچون طنز، مستند، پویا نمایی و نظایر آن و متناسب با زبان و ذایقه طیف‌های مختلف مخاطب تولید شده و نسبت به توزیع هدفمند محتوا‌های تولید شده در بازه‌های زمانی مشخص و از طریق شبکه ایجاد شده اقدام کرد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان شد: لازمه همه این اقدامات وجود بانک اطلاعاتی و محتوایی دسته بندی شده برای حوزه‌های مختلف بوده و در این زمینه ظرفیت مجموعه تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی با بزرگترین پشتوانه مردمی برای پخش و توزیع شبکه‌ای محتوا‌های تامین شده بسیار بالاست.

در این نشست موضوعات مختلف در خصوص لزوم انجام اقدامات هدفمند، شبکه‌ای و عملی در حوزه جهاد تبیین مطرح شد و حاضران راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای تحقق این اهداف ارائه کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار