مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در نشست با فعالان فضای مجازی مطرح کرد:

فضای مجازی نیازمند محتوای ارزشمند است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در نشست با فعالان صفحات مجازی استان بر لزوم گفتمان سازی در سطح جامعه از طریق تولید محتوای متنوع، هدفمند، بروز و متناسب با ذایقه و زبان اقشار مختلف مخاطبان تاکید کرد.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمود حسینی در نشست صمیمی با فعالان فضای مجازی پرمخاطب استان با تاکید بر لزوم زمان شناسی و تولید و ارائه محتوای بروز و متناسب با ذایقه و زبان هر قشر و طیفی اظهار داشت: این امر در شرایط کنونی بسیار مهم است، چون فضای مجازی وضعیتی را ایجاد کردهو محتوای عموماً فاقد ارزش و سطح پایین جایگزین موضوعات مهم و ارزشمند شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: با وجود دستاورد‌های متعدد نظام در حوزه‌های مختلف، نه تنها این دستاورد‌ها دیده و شنیده نمی‌شوند بلکه دشمنان به واسطه جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی با پررنگ کردن ناکارآمدی‌ها و برخی نقاط ضعف مدام بر طبل یاس و ناامیدی در جامعه می‌کوبند.

وی بر لزوم کار شبکه‌ای برای مقابله با این روند تاکید و تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند همراهی افراد دغدغه‌مند فعال در فضای مجازی است و در این مسیر باید به موضوع روایت اول توجه جدی داشت.

حجت الاسلام حسینی گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی نیز آمادگی لازم برای همکاری کامل با فعالان فضای مجازی در مناطق مختلف استان و حتی برگزاری دوره‌های آموزشی و تامین محتوای مورد نیاز در شهرستان‌ها را دارد چرا که ضعف اصلی در این بخش موضوع بازنشر محتوا و فعالیت هدفمند شبکه‌ای برای تبدیل این محتوا به گفتمان در سطح جامعه است.

گفتنی است مدیران صفحات مجازی پرمخاطب حاضر در این جلسه نیز ضمن ارایه نکته نظرات خود بر لزوم تولید محتوای قوی و هدفمند، کار تیمی و واحد نیرو‌های انقلابی و متعهد در عرصه جهاد تبیین، پرهیز از تمرکزگرایی و نگاه متوازن به شهرستان ها، مساله شناسی محلی، کشوری و قشری و پاسخ دهی مناسب به این مسایل با لحاظ اولویت ها، محتواشناسی، مردمی سازی و استفاده هنرمندانه از ابزارهایی، چون زبان طنز در تولید محتوا و انتقال مفاهیم تاکید کردند.

ارسال نظر