کد خبر: ۹۴۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

شهید الداغی نماد غیرت جوانان ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: شهید حمیدرضا الداغی نماد جوان با غیرت و مظهر انسانیت در جامعه اسلامی است.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه ای با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی، سرگرد شهرکی و همسر ایشان و شهادت مظلومانه شهید الداغی افزود: حقیقتاً شهید حمیدرضا الداغی سبزواری سنگ تمام گذاشت و در دفاع از ناموس شهر و دیار خود و از جان خود گذشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: شهید حمیدرضا الداغی نه‌تنها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست که با جوانمردی و شجاعتش نماد یک جوان با غیرت ایرانی به کشور معرفی شد، .

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دشمن برای سست کردن بنیان خانواده‌ها و تغییر سبک زنگی در جامعه ایرانی اسلامی است، افزود: دشمن می‌خواهد بی‌بندوباری را در جامعه ما پیاده کند اما جوانان این سرزمین غیرت علوی دارند و شهید الداغی به مردم و مسئولین این پیام را دادند که جامعه به‌هیچ‌عنوان چنین ناهنجاری‌هایی را بر‌نمی‌تابد.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: یکی از اهداف دشمن در جنگ شناختی، بدبین کردن مردم نسبت به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است و دشمن اخیراً در بحث حجاب با تمام ابزارها اقدام به قبح شکنی کرده تا به هر روشی به این نظام ضربه بزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: شهید «حمیدرضا الداغی» در راستای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر ادای تکلیف کرده و وارد میدان می‌شود تا از ناموس دیگران صیانت کنند که در این راه هم به مقام والای شهادت نائل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار