مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

هیئت‌های مذهبی بستر گره گشایی از مشکلات اجتماعی

جلسه شورای هیئت مذهبی استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد. در حاشیه این جلسه از تعدادی از معلمان عضو این شورا تجلیل به آمد.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  سید محمود حسینی در جلسه شورای هیئت‌های مذهبی آذربایجان شرقی گفت: هیئت بستر و ابزاری قدرتمند برای انتقال مفاهیم قرآنی، فرهنگی و معنوی هستند و باید از این ظرفیت برای گره گشایی از مشکلات اجتماعی بهره گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی هیئات از ماهیت اصلی خود فاصله گرفته اند، تصریح کرد: برنامه‌های هیئت باید با محوریت مباحث معرفتی و قرآنی و استفاده از محتوا و پیام‌های غنی برگزار و این برنامه ریزی‌ها باید به صورت سالانه و با درنظر گرفتن برنامه‌های جنبی در کنار موضوعات مناسبتی انجام شود و رسالت اصلی هیأت که خواست و دستگیری از مردم و اطلاع و رسیدگی به وضعیت و شرایط همدیگر هست نباید فراموش شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: البته شورای هیئت مذهبی نیز باید موضوعاتی، چون اجرای برنامه‌های آموزشی و توجیهی برای متولیان هیئت و استفاده از ظرفیت اقشار هیئتی برای انجام امور مختلف را مد نظر قرار دهد.

گفتنی است در این جلسه بر لزوم هویت دهی به جوانان و توجه به سنت‌های عزاداری ویژه هر منطقه و شهرستان تاکید شد. در حاشیه جلسه شورای هیئت مذهبی استان از تعدادی از معلمان عضو این شورا تجلیل کرد.

 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار