کد خبر: ۹۴۷۵
در نخستین نشست نقد و بررسی «صبح تماشا»؛

رمان «تشریف» زیر ذره بین نقد می‌رود

اولین نشست از سلسله برنامه‌های «صبح تماشا» با نقد و بررسی رمان «تشریف» نوشته علی‌اصغر عزتی‌پاک سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

رمان «تشریف» زیر ذره بین نقد می‌رود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در اولین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی رمان‌های برگزیده جشنواره داستان انقلاب که هر ماه با عنوان «صبح تماشا» برگزار خواهد شد، رمان «تشریف» نوشته علی‌اصغر عزتی‌پاک سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ زیر ذره‌بین نقد می‌رود.

در این جلسه نقد و بررسی، علی‌اصغر عزتی پاک نویسنده اثر، اسماعیل حاج‌علیان منتقد این نشست و دیگر کارشناسان و منتقدان و علاقه‌مندان به رمان حضور خواهند داشت.

رمان «تشریف» نوشتۀ علی‌اصغر عزتی‌پاک در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسیده و در دوازدهمین دورۀ جشنواره «شعر و داستان انقلاب» به عنوان اثر برگزیده انتخاب و معرفی شده است. اتفاقات این رمان در سه روز رخ می‌دهد و با یادآوری خاطرات گذشته مخاطب را در سیر، حرکت و آگاهی درونی شخصیت اصلی داستان، شهریار، با خود همراه می‌کند.

اولین جلسه از سلسله نشست‌های «صبح تماشا» با نقد و بررسی رمان «تشریف» سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ در سالن جلسات سپهر سوره برگزار خواهد شد و عموم علاقه‌مندان و نویسندگان می‌توانند برای حضور در این جلسه به حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار