کد خبر: ۹۴۸۹
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان؛

حجت الاسلام محمدی، راهیار استانی شبکه امامت زنجان شد

تودیع و معارفه راهیار استان زنجان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ تودیع و معارفه راهیار استان زنجان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: یکی از بخش‌های شبکه راهیاری، راهیار استانی است که وظیفه آن پیگیری و حل مشکلات روحانیون عنوان هر استان به طور اختصاصی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: مبلغین و روحانیونی در سطح استان با مشکلاتی اعم از حوزه آموزش، مشکلات معیشتی و مشکلات محل استقرار و اسکان مواجه هستند.

حجت الاسلام احمدی تأکید کرد: راهیار استانی قرار است با احصاء و جمع‌آوری این مسائل و مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و در مراحل بعدی، استفاده از امکانات مرکز نسبت به پی‌گیری و رفع مشکلات اقدام کند.

احمدی در ادامه به انتخاب حجت الاسلام محمدی به عنوان راهیار جدید استان اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام محمدی از روحانیون فعال و توانمند استان با فعالیت بیش از ۲۰ سال سابقه امام جماعت مسجد و تجربه چندین ساله به عنوان امام جماعت موفق، فعالیت در دانشگاه و دفتر آیت االله جوادی آملی و در همچنین آشنایی با حوزه‌های مختلف فرد مناسبی برای راهیاری استان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه از تلاش‌ها و زحمات و فعالیت‌های حجت الاسلام شجاعی تقدیر و تشکر و برای حجت الاسلام محمدی به عنوان راهیار جدی استان آروزی موفقیت کرد.

ارسال نظر