کد خبر: ۹۴۹۰
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در دیدار با فرماندار دیلم مطرح کرد:

فعالیت فرهنگ نیازمند همکاری تمام دستگاه هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور دیدار با مسئولان ارشد شهرستان و رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی به شهرستان دیلم سفر کرد.
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دیدار با محمد اسدی فرماندار دیلم  گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بنا به وظیفه و ماموریتی که در حوزه دین و فرهنگ دارد نیازمند توجه و عزم جدی مسئولان حاکمیتی  در راستای پشتیبانی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی است.
وی افزود: در مسائل فرهنگی مورد هجمه شدید خارجی هستیم هر چند که این هجمه قبل از انقلاب هم وجود داشته، اما بعد از انقلاب اسلامی این هجمه فرهنگی تشدید شده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با یک شبیخون فرهنگی مواجه هستیم و همه ما به عنوان کارگزاران انقلاب اسلامی ایران نسبت به تک تک آحاد جامعه مسئولیم.
حجت الاسلام قادری با تشریح وضعیت فرهنگی و دینی استان و خلا‌ها و کمبود‌های فرهنگی موجود در شهرستان دیلم در حوزه دین خواستار تخصیص اعتبار مناسب در کمیته برنامه ریزی تملک دارایی‌های شهرستان جهت پیشبرد امورات و راهبری فرهنگی شد.
محمد اسدی فرماندار شهرستان دیلم در ادامه این دیدار نیز گفت: ما رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه را مهمترین وظیفه خود می‌دانیم و بر این اعتقاد هستیم که هزینه کردن در حوزه فرهنگی و دینی سرمایه گذاری است هر چند که ممکن است بازخورد این فعالیت‌ها و اقدامات را به سبب جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن و ماهیت کار فرهنگی در کوتاه مدت  نباشد، ولی باید به این فعالیت‌ها توجه کرد.  
وی گفت: حقیقتا  بنا به فرموده مقام معظم رهبری، عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و ما با تمامی ظرفیت‌های شهرستان از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد و انشاء الله بتوانیم با فعل و کار خودمان خدمتگزار خوبی برای این نظام اسلامی  در این خطه و مرز و بوم باشیم که نتیجه کار و عمل مان خشنودی قلب امام زمان (عج) باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار