کد خبر: ۹۵۲۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

جلسه ترویج توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به ریاست حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دراین جلسه گفت: تاریخ ایران اسلامی، مزین به نام دلیر مردانی است که تا پای جان ازخاک، نام، ناموس، ارزش‌ها و اعتقادات این ملت حراست و دفاع کرده اند. رفیع‌ترین و با عظمت‌ترین افتخارات به گواه تاریخ نویسان، دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشان در دفاع از انقلاب و کشور گفت: مردان و زنان از جوانان تا سالخوردگان برای دفاع از حیثیت انقلاب و اسلام و ناموس ایران در صحنه‌های نبرد و پشتیبانی از میدان‌های رزم حضور همه جانبه داشتند و توانستند برگ زرینی از ایثار، جهاد و ازخود گذشتگی را در تاریخ ثبت نمایند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب که: «برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت»  ظرفیت معرفت به دوران دفاع مقدس و مقاومت می‌تواند گره گشای مشکلات و تعالی امت اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «با هوشیاری، بصیرت مردم و ایستادگی جامعه اسلامی، دشمنان باید آسیب زدن به درخت تنومند نظام اسلامی را با خود به گور ببرند» گفت: ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه ضروری است.

احمدی در ادامه خاطر نشان  کرد:  ایثارگران در صف اول روشنگری و آگاهی بخشی جامعه هستند و با توجه به رویکرد جنگ ترکیبی که نظام سلطه نسبت به کشور ایران در پیش گرفته است تنها راه برون رفت از این مشکلات تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت و استمرار روحیه مقاومت و ایستادگی است.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری جلسات و برنامه‌ها، گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و آینده و علاقمندان به فرهنگ، متعالی دفاع مقدس می‌باشد.

در ادامه سید مسعود قانعی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل، راهبرد‌ها و برنامه‌های پایگاه در راستای ترویج و توسعه ایثار، جهاد و شهادت در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار