تشکیل شبکه آموزش قرآن در استان از ابتدای خردادماه

۹۸ درصد مراکز و خانه‌های قرآن استان فعال هستند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: با هدف نقش آفرینی و اثرگذاری مراکز با فعالیت کمتر، نشست‌های نیم‌روزه در تابستان برگزار می‌شود تا به فعالیت و نقش‌آفرینی و ارائه آموزش به جامعه مخاطب ترغیب شوند.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام  ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال‌وبختیاری موسسات قرآنی را یک ظرفیت قوی و باارزش دانست و گفت: با هدف نقش آفرینی و اثرگذاری مراکز با فعالیت کمتر، نشست‌های نیم‌روزه در تابستان برگزار می‌شود تا به فعالیت و نقش‌آفرینی و ارائه آموزش به جامعه مخاطب ترغیب شوند.

وی با تاکید بر قرآنی شدن خانواده‌ها به وسیله حضور در جلسات قرآنی، حفظ و تدبر در قرآن و انس منظم با قرآن کریم افزود: برگزاری کلاس‌های قرآنی در اوقات فراغت تابستان در موسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی و مراکز دارالقرآن شهرستان‌های استان برنامه ریزی شده است.

حجت‌الاسلام  ابوذر کارگر از تشکیل شبکه آموزش قرآن در استان از ابتدای خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح مربیان قرآن به‌همراه پنج قرآن‌آموز، شبکه آموزش قرآن استان را تشکیل می‌دهند و ارتباط با این افراد، رصد عملکرد و پیگیری نقاط قوت و ضعف و تعامل و تبادل نظر شکل می‌گیرد.

وی یادآور شد: الزاماتی در بخش آموزش این شبکه تعریف شده است تا مراکز و مربیان توانمند شوند و رویکرد تخصصی در حیطه آموزش قرآن کریم صورت گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری‌ تصریح کرد: توانمندسازی مراکز در رشته‌های مختلف قرآنی اعم از حفظ، قرائت، مفاهیم و تدبر و ... هدف گذاری شده است‌ و تمامی مراکز و مؤسسات قرآنی که ذیل نهاد‌های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی و ارشاد فعال هستند در این شبکه مشارکت خواهند داشت.

ارسال نظر