فراخوان «جشنواره عکس منطقه‌ای عشایر»

با فرارسیدن فصل اسقبال آیینی برای تکریم و خدمات رسانی به عشایر، برای دومین سال از ۱۷ تا ۲۴ خرداد اجرایی و در همین راستا جشنواره عکس منطقه‌ای عشایر نیز برگزار می‌شود.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ سجاد محمدی فارسانی، مسول مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فصل اسقبال آیینی برای تکریم و خدمات رسانی به عشایر است که برای دومین سال پیاپی با حضور مبلغین و مبلغات و مربیان قرآنی و نهاد‌های خدمات رسان استان از ۱۷ تا ۲۴ خرداد اجرایی و در همین راستا جشنواره عکس منطقه‌ای عشایر نیز برگزار می‌شود.
 سجاد محمدی فارسانی افزود: این رویداد عکاسی با محوریت فرهنگ عشایری و در محدوده استان‌های زاگرس نشین شامل چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و لرستان با همکاری مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی تبلیغات اسلامی و واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.
 وی مهلت دریافت آثار را ۱۵ خردادماه و زمان اختتامیه را تابستان اعلام کرد و افزود:موضوع عکس‌های ارسالی باید در خصوص «خانواده در فرهنگ عشایر»، «آیین‌ها و رسوم مذهبی و بومی عشایر»، «حماسه در عشایر»، «فرهنگ تلاش و تولید در جامعه عشایری» و «تعلیم و تربیت در عشایر» باشد.
مسول مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر این که عکس‌های ارسالی باید مستند و بدون هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش کند باشند یادآور شد: در بخش مجموعه عکس این جشنواره یک منتخب به عنوان برتر معرفی می‌شود و در بخش تک‌عکس نیز به نفر اول تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و از سه نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر با لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر می‌شود.
محمدی فارسانی تصریح کرد: عکاسان می‌توانند آثار را خود در دو بخش تک‌عکس و مجموعه عکس به شماره فضای مجازی ۰۹۳۶۴۴۶۶۷۹۸ و یا پست الکترونیکی به نشانی ahmadrezabegheri@gmail.com ارسال نمایند.
 وی خاطرنشان کرد: هنرمندان همچنین می‌توانند عکس‌های خود را بر روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲، حوزه هنری استان تحویل دهند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار