کد خبر: ۹۵۵۸

برگزاری جلسه کارشناسان و رابطین قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان

جلسه کارشناسان و رابطین قرآنی در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

 

 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، محمد قدوسی زاده در این جلسه اظهار کرد: در راستای هم‌افزایی و همفکری و رسیدن به سیر تمدنی و اهداف کلان سازمان دارالقرآن، جلساتی برای کارشناسان قرآنی در قالب وبینار و حضوری برنامه‌ریزی شد.

سرپرست اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، تدبر در قرآن، تولید محتوا و برگزاری پویش ها و آموزش سبک زندگی قرآنی و اسلامی و راه‌اندازی شبکه‌های تبلیغی اعم طلاب و روحانیون رویکرد اصلی دارالقرآن تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در این زمینه جلساتی را با رابطین کارشناسان قرآنی استان برگزار کردیم که هدف ما هم فکری و هم‌افزایی برای رسیدن به یک راهبردی تخصصی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه امروزه هدف دشمن کانون خانواده‌هاست، افزود: دشمن می‌خواهد براساس گام دوم انقلاب جوانان را نسبت به دستاوردهای انقلاب و سیر تمدنی که وجود دارد دلسرد کند و برنامه ریزی ما در سطح کلان براین است که در این مسائل اتفاقات خوبی صورت گیرد و بتوانیم گام مؤثری را برداریم.

قدوسی زاده یادآور شد: بر اين اساس اهدافی که ما ترسيم کردیم اهداف کلانی که در قالب برنامه‌های تدبر، تبیین و بحث عفاف و حجاب و بحث امید آفرینی و نشر خوبی ها و اعتلای خانواده‌ها و سبک زندگی اسلامی است و پایه و اساس این برنامه‌ها بیشتر آموزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کانال قرآنی در هر شهرستان از اولویت اصلی اداره تبلیغات اسلامی استان است، تاکید کرد: کارشناسان و رابطین قرآنی می‌توانند با ارتباط بیشتر با حلقه‌های میانی و سفیران قرآنی زمینه فعالیت‌های قرآنی بیشتر تلاش کرده، لذا فعالیت در روستاها و مناطق محروم باید در اولویت اصلی رابطین قرآنی باشد.

سرپرست اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری جلسات خانگی قرآن خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه سال ۱۴۰۲ هر تشکل برنامه محور در زمینه جلسات خانگی قرآن را شامل می‌شود که در این زمینه باید ابتدا از معلمین قرآنی با کمک حوزه اندیشه ورز را شناسایی و بعد از ظرفیت این معلمین در جلسات قرآنی استفاده کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار