کد خبر: ۹۵۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد؛

راه‌اندازی نخستین مرکز تسهیل‌گری ازدواج

حجت الاسلام گرزین از راه‌اندازی نخستین مرکز تسهیل گری ازدواج در گلستان خبر داد و گفت: دشمن سعی کرده ما را در انتخاب همسان گزینی و هم کفر گزینی دچار تزلزل و اشتباه کند که این مرکز به دختران و پسران کمک می‌کند تا انتخاب هوشمندانه و دور نگرانه‌ای داشته باشند.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباس گرزین در آیین افتتاح نخستین مرکز تسهیل‌گری ازدواج (همسان گزینی) و جوانی جمعیت اظهار کرد: در هفته جمعیت شاهد افتتاح «خانه احسان کوی قله حسن» هستیم که این مرکز با محوریت مسجد و یک امام جماعت فعال و مردم دوست و دغدغه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: دشمن سعی کرده با تغییر نظام محاسباتی جامعه بر تفکر و‌اندیشه ایرانیان تأثیر بگذارد و ما را در انتخاب همسان گزینی و هم کفو گزینی دچار تزلزل و اشتباه کند، این مرکز به دختران و پسران کمک می‌کند تا انتخاب هوشمندانه و دور نگرانه‌ای داشته باشند.

گرزین ابراز داشت: این نخستین مرکز «همسان گزینی» استان گلستان است که با همکاری تبلیغات اسلامی و ورزش جوانان در محله قله حسن گرگان افتتاح شده است و‌امید داریم بتوانیم این مراکز که برنامه و قوانین مصوب دارد و از مراکز ذی صلاح مجوزات لازم را اخذ می‌کنند را در استان گسترش دهیم.

وی یادآور شد: از دغدغه‌مندان حوزه جوانان و خانواده دعوت می‌کنیم که به سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان ورزش و جوانان استان برای دریافت مجوز لازم مراجعه کنند.

ارسال نظر