بهره‌مندی عشایر از خدمات جهادگران تبلیغات اسلامی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: به منظور تکریم عشایر و برای دومین سال پیاپی برنامه فصل استقبال (۲) با حضور مبلغین و مبلغات و مربیان قرآنی و نهاد‌های خدمات رسان استان خردادماه امسال اجرایی می‌شود.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام علی نصیری با تاکید بر این که طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، عشایر ذخایر انقلاب هستند و مسئولین موظّف هستند با رسیدگی به امور آن‌ها مشکلات را برطرف کنند اظهار داشت: ولایتمداری از ویژگی‌های بارز عشایر است و عشایر این خطه با تمام توان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۲ کمیته در زمینه‌های مختلف تبلیغی، پزشکی و دامپزشکی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و ... در برنامه فصل استقبال (۲) تشریح کرد:  در این طرح جهادی ۳۰ مبلغ با برپایی سیاه چادر در مناطق عشایرنشین و ۱۰ مبلغه و تعدادی بانوی مربی قرآن با حضور در مرکز شهرستان خدمات فرهنگی و قرآنی را در کنار خدمات سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از ۱۷ تا ۲۴ خرداد ارائه می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: سال گذشته علاوه بر خدمات رسانی در بخش‌های مختلف و دیدار چهره به چهره عشایر و روحانیون برای تبیین دستاورد‌های نظام و جهاد تبیین، باهمت جهادگران روحانی، تعداد ۸۰ نفر از عشایر زائر اولی شناسایی و به مشهد مقدس و کربلای معلی مشرف شدند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار